Vraag

Stijve

  • 5 March 2018
  • 2 reacties
  • 389 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik krijg een stijve als een meisje mn hand vast houd of als ik bij haar lig of dergelijk hebben andere hier ook last van en zoja tips??

2 reacties

Hi Jongenanoniemmmm,

das ook raar, ik heb dat nooit bij meisjes, maar wel bij jongens :P
Maar ja, misschien moet ik erbij vertellen dat ik op jongens val en jij valt waarschijnlijk op meisjes en dus hebben we hetzelfde.

Aan de ene kant voelt het wel lekker en als je elkaar goed kent is het wel grappig en geil om te zien bij elkaar. Maar het kan ook wel echt awkward zijn, als er anderen bij zijn of als je elkaar nog niet zo goed kent.

Als ik echt een tent in mijn broek heb en mijn piemel dus naar voren wijst, bijv. als ik jogging aan heb of een beetje een losse broek, dan probeer ik wel ff, zonder dat iemand het ziet (wat natuurlijk niet lukt, maar ok) ff met mijn hand in mijn broek te gaan en mijn stijve een beetje omhoog in mijn onderbroek te doen, zodat mijn piemel onder het elastiek van mijn boxer komt.

Dan zit ie een beetje platter en valt het minder op. Nadeel is wel dat mijn piemel dan met het bovenste stukje soms boven uit mijn onderbroek komt.
Er was toen wel eens een jongen die mijn buikje ging strelen en dus met zijn hand onder mijn t-shirt kwam en toen per ongeluk mijn piemel aanraakte en ook zag.

Gelukkig vond hij het wel grappig en omdat we alleen waren ging hij er aan zitten en ik vond dat wel goed.

Maar het is dus niet raar dat je een stijve krijgt. Ik krijg sws regelmatig vanzelf nog een stijve. Zal wel met de puberteit te maken hebben.

Veel plezier nog met meisjes.

Groetjes,
M&M’s
Het is in ieder geval een begrijpelijke situatie, dus dat is mooi.

Kleding die enigzins stug is en goed zittend ondergoed kan het een beetje maskeren, doordat het een stuk minder uitzet.
Eventueel zou je je lijf anders kunnen plaatsen, als je de kans hebt.

Reageer