Vraag

Stijve

  • 26 February 2018
  • 2 reacties
  • 545 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit met een probleempje. Ik heb 7 maanden een relatie mer mijn vriend, alles is leuk en we hebben het erg goed samen. Alleen er is een dingetje waar ik best wel mee zit, namelijk als we seks willen hebben krijgt hij hem vaak niet stijf. Hij zegt dat dit nier aan mij ligt en ik geloof dit best aangezien het wel lukt als ik hem pijp of als hij me alleen al naakt ziet. Het lukt eht alleen niet als hij erin wilt gaan, hij verdwijnt dan gewoon gelijk. Als het wel lukt hebben we echt geweldige seks alleen ik zit er toch wel mee. Zijn er meerdere meiden of jongens mer dit probleem? En weet iemand wat we hier aan kinnen doen, want hij wilt ook graag dat dit anders gaat.

Groetjes,
Britt

2 reacties

Hi BRITTS,
Ik vind dat je het probleem goed vertelt!
Het zit "tussen zijn oren". Hij kan er zelf ook niet zoveel mee.
Ik denk dat hij heel erg opgewonden is dat als het dan eindelijk gebeurt, dat de ervaring te veel is.
Misschien is het de tijd (dat jullie maar even de tijd hebben om het te kunnen doen) Of dat hij zelf het idee heeft dat hij maar heel even mag!
Die blokkerende gedachtes kunnen een einde maken aan jullie feestje!
Geef hem langer de kans om een goeie stijve te krijgen (wind hem evt. op met sexy fantasietjes) maak complimentjes over zijn pik! Steun hem, en laat hem nooit weten dat dit een probleem voor jou is!
Ik denk dat als hij meer ervaring met je heeft, dat het vanzelf overgaat!

Ik heb zelf geen last gehad met dit probleem, eigelijk alleen nadat ik al een paar keer was klaargekomen!
Ik kan dan met wilskracht toch dwingen de slappe lul weer stijf te krijgen!
Hi Britts,

ja, dat "tussen je oren gevoel" waar @M12G het over heeft, ken ik wel. Heb ik ook wel eens gehad als ik seks had of eigenlijk als ik seks moest hebben met andere jongens.

Jullie zouden de aandacht een beetje af kunnen kunnen leiden van "het neuken" door vlak voordat hij zijn piemel erin stopt hem nog even lekker stijf te trekken of te likken en dan eventjes te neuken en dan weer beetje likken enzo. Dus, neuken afwisselen met pijpen en trekken en dan ongemerkt steeds iets langer te neuken en dan gaat hij zich vast beter voelen als zijn piemel al stijf is en ook even blijft bij het neuken. Hij zal meer vertrouwen krijgen in dat hij het kan en dan zal het ook wel beter gaan en lukken. Dus proberen er niet teveel een dingetje van te maken, dan komt het vast wel goed.

Bij mij is het ook weer goed gekomen en ik heb er nu geen problemen meer mee. De situatie was wel anders als bij jullie, maar uiteindelijk was het ook een dingetje tussen mijn oren geworden en nu is het weer een heel ding tussen mijn benen geworden :P

Zijn piemel doet het verder goed en hij kan spuiten, dus er is op zich niks mis met "zijn materiaal".

Groetjes,
M&M's

Reageer