Stijf, ook als hij je niet leuk vindt?

  • 3 June 2015
  • 9 reacties
  • 1262 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Kan een jongen stijf van je worden als hij jouw niet leuk vindt of niet verliefd op je is??

9 reacties

Dat is zeer zeker mogelijk. Dit kan komen door dat hij je miss sexy vindt, maar je wel gwn leuk vindt als vrienden, en in de puberteit van een jongen kan het sws gebeuren dat hij plots stijf is. 
Inderdaad haha
Is het dan ook normaal als hij je vervolgens vraagt om je hoofd te gevgeve?!
Dat soort vragen, stel je eigelijk alleen maar als je iemand leuk vindt. Dus vermoedelijk vindt hij je wel leuk. Want het is best wel intiem...
Een stijve krijgen hoeft niet direct te beteken dat hij verliefd op je is, een jongen kan een stijve ook moeilijk tegengaan.
Badge

Dat zou zeker kunnen ja

 

Kan een jongen stijf van je worden als hij jouw niet leuk vindt of niet verliefd op je is??

Als jongen zal ik je zeggen. 
 

wij krijg niet alleen een harde van mooie/naakte/sexy vrouwen maar ook gewoon random dat kan zelfs terwijl er niks geils in de buurt is. Bij mij betekend het niet dat ik geil ben of zin heb in sex. 

Kan een jongen stijf van je worden als hij jouw niet leuk vindt of niet verliefd op je is??

Als jongen zal ik je zeggen. 
 

wij krijg niet alleen een harde van mooie/naakte/sexy vrouwen maar ook gewoon random dat kan zelfs terwijl er niks geils in de buurt is. Bij mij betekend het niet dat ik geil ben of zin heb in sex. 

 

Dit topic is al 7 jaar oud

Reputatie 2
Badge +1

Kan een jongen stijf van je worden als hij jouw niet leuk vindt of niet verliefd op je is??

Als jongen zal ik je zeggen. 
 

wij krijg niet alleen een harde van mooie/naakte/sexy vrouwen maar ook gewoon random dat kan zelfs terwijl er niks geils in de buurt is. Bij mij betekend het niet dat ik geil ben of zin heb in sex. 

 

Dit topic is al 7 jaar oud

Ok heeft hij dan geen recht om er op te reageren? Nee, dus doe niet zo moeilijk...

Reageer