Vraag

Stiekem voelen tijdens logeren, mag dat?

  • 2 January 2023
  • 10 reacties
  • 1366 Bekeken

Badge

Tijdens nieuwjaar logeerde ik bij een vriend en terwijl hij lag te slapen heb ik aan zijn piemel gevoeld en ook aan zijn kont gezeten, ik heb hem ook een beetje afgetrokken maar daarna ging ik gewoon slapen. Is dit normaal om te doen? We zijn trouwens allebei 16


10 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Normaal weet ik niet en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het afkeuren, wat ergens ook logisch is. Maar ik heb dit zelf meerdere malen gedaan, bij 3 vrienden. Nooit een reactie gehad, maar ik ben zelf wel eens wakker geworden omdat een vriend aan mijn piemel zat en toen hebben we elkaar afgetrokken en hij heeft mij gepijpt. De spanning die je krijgt maaktĀ het zo interessant omdat ik niet wist wat die jongens ervan zouden vinden en of ze wakker zouden worden.Ā 

Badge

Dat us heel normaal, je bent aan het experimenteren, ik zou het wel niet meer doen want je weet nooit of hij het leuk vind of niet.

Badge

Toen ik aan zijn piemel zat begon hij wel zachtjes te kreunen dus volgensmij vond hij het wel lekkerĀ 

Reputatie 7
Badge +17

Nee, sorry. Zonder toestemming aan iemand gaan zitten is niet normaal (ook niet als die persoon slaapt) en in principe ook strafbaar

Badge

Je kunt hel altijd eens vragen om samen af te trekken, dan weet je of hij het lijkt vind of niet.

Badge

De vorige keer toen we logeerde heeft hij volgensmij ook bij mij gevoeld want ik werd toen wakker van iets dat ik voelde, maar viel toen weer in slaap

Het is volledig normaal om te experimenteren maar dan moeten jullie het wel allebei willen maar aangezienĀ je vriend lag te slapen is het dus wel raar aangezien dit als seksueel misbruik kan worden gezien.

Reputatie 7
Badge +17

Dat die persoon misschien aan jou heeft gezeten maakt het nog niet goed. Hier moet je echt geen gewoonte van maken want daar zou je zwaar mee in de problemen kunnen komen (volgens de wet is het namelijk aanranding). Doe dit soort dingen nou gewoon met iemand die daar toestemming voor heeft gegeven.

Hoe graag je het ook wilt moet je dat niet doen. Sluit me bij de anderen hier aan dat het alleen mag als je het beide wilt en als diegene slaapt kun je dat nooit weten. Laat het bij deze ene keer en hopelijkĀ heeftĀ hij er niks van gemerkt.Ā Ā 

Reputatie 2
Badge +3

Het is wel apart en ik zou toestemming vragen maar wel geil om stiekem te doen

Reageer