Vraag

stiekem vibrator kopen

  • 25 February 2024
  • 8 reacties
  • 499 Bekeken

Badge

Hey ik wil graag een vibrator kopen. K ben 12 jaar oud meisje. Alleen ik mag nog niks zelf bestellen. Weet iemand hoe ik dit stiekem kan doen?

Gr nobody.2011 


8 reacties

Hoi 

Ik ben een jongen maar soms wil ik ook games stiekem kopen dus snap je wel. Maar ik denkndat dat ding een beetje anders is dan games en denk ook aan de conferenties. Miss komen je ouders er achter en dan mag je nooit meer shoppen. Als het mag kan je het denk ik gewoon bij een winkel kopen in het winkelcentrum 

 

Let op de conferenties

 

Groetjes anoniem!!

Reputatie 5
Badge +3

Hallo

Ik denk dat het beter is om niet stiekem dingen op het internet te kopen. Het risico lijkt mij gewoon te groot. Ik denk ook dat netzoals @B_eftelinggg al zegt je het beter in een winkel in het echt kan kopen dan online. Ik zag laatst bij de kruidvat waar ik woon dat ze daar vibrators hadden en nog veel meer dus misschien kan je beter naar de kruidvat. Daar heb je meestal ook een zelfscan kassa dus je hoeft ook geen ongemakkelijk moment met de kassiere te hebben.

Reputatie 7
Badge +13

Als je met creditcard koopt, kan je een kruidvat cadeau kaart kopen, en die dan inleveren voor een vibrator, of je kan hem met contant geld kopen

Groetjes mij @Anoniemxv 

Badge

Allemaal super bedankt voor de antwoorden. Ik ga ze proberen. 

Gr nobody.2011 

Reputatie 7
Badge +13

En @Nobody.2011 ?

Reputatie 5
Badge +3

Ga gewoon naar een Kruidvat winkel en betaald met cash

Badge

Hey @Anoniemxv 

 

Helemaal gelukt thx ❤️

Reputatie 7
Badge +13

@Nobody.2011 , nu nog verstoppen...

Reageer