Vraag

Stiekem verkracht door vriendje

  • 24 March 2023
  • 19 reacties
  • 5217 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey allemaal! 

Ik ben een meisje van 12 jaar en heb al sinds mijn 9e een vriendje! Sinds ongeveer een jaar hebben we seks tegen mijn wil. Ik wilde heel graag wachten tot mijn 16e aangezien ik pas vanaf mijn 16e seks mag hebben van mijn ouders. 

Onze ouders zijn niet van de hoogte dat dit gebeurt... In een topic zei iemand dat dit verkrachting was en dat dit verboden is. Mijn vriendje is zelf 14 (is mijn buurjongen bij mijn moeder). 

We hebben al op verschillende plekken seks gehad, zo hebben we dat in onze kamers gehad, maar ook in de boomhut in de tuin, die boomhut is van zijn broertje. Eerst vond ik het eigenlijk wel leuk, maar sinds we het een keer hebben gehad in de boomhut van zijn broertje niet meer (dat was in november). Het was zo eng en het voelde niet goed. Mijn zus is de enige die op de hoogte is van dit hele gebeuren (zij is 15, bijna 16). 

Ik voel me zo slecht nu, aangezien hij net weer seks met me heeft gehad. Hij kwam even langs en toen gingen we naar mijn kamer, aangezien niemand thuis was en we niks te doen hadden. Hij heeft me vast gepakt en toen heeft hij zijn lul in mijn vagina gedaan. Het duurde zeker 5 minuten en ik was zo bang! 

Gelukkig is mijn zus thuis gekomen en stopte hij er snel mee! Nu is hij een half uurtje weg en heb ik het aan mijn zus verteld, zij vind het verschrikkelijk en nu weten we niet hoe we het aan onze moeder moeten vertellen. Hij heeft het volgens mij niet veilig gedaan, want hij had deze keer geen condoom om... (Heeft hij normaal wel om). 

 

Help! Wat moet ik doen! Help me alsjeblieft! Hij komt vanavond ok nog is bij mij logeren, hij blijft bij mij tot zondag avond, omdat zijn ouders niet thuis zijn. Hij komt dan natuurlijk bij mij in de kamer slapen, ik ben bang dat hij dan weer seks wil met mij! 

Groetjes, Lunah!


19 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey, dit is echt heel erg voor je. Dit mag hij nooit doen en jou niet overkomen. Hij is heel fout bezig en dat moet meteen stoppen. Ik zou meteen samen met je zus naar je moeder gaan en het vertellen. Zij mag hem niet laten logeren, zeker niet bij jou op de kamer. En vertel ook dat hij het niet veilig heeft gedaan, het is belangrijk om daar open over te zijn.

Misschien gaat hij zeggen dat je het wilde of je niet verzette. Dat is onzin, voel je niet schuldig maar zoek snel hulp! Heel veel sterkte!

Liefs, Vosje

 

Reputatie 1
Badge

Het ding is dat mijn zus zometeen niet meer thuis is... Ze is met wat vriendinnen naar de bios en bij een van hun blijft slapen. Mijn moeder komt pas thuis als zij weg is, ze komt dan van werk. 

Geen mogelijkheid dus om het te vertellen en zodra mijn moeder thuis is, komt mijn vriendje. 

Ik zal maar weer seks moeten hebben vandaag. Ik ga het proberen te weigeren, maar dat is vaak best lastig aangezien hij pas begint wanneer hij zeker weet dat mijn moeder slaapt en er dan geen mogelijkheid is om weg te gaan of een smoesje te verzinnen. Misschien dat ik ga gillen in de hoop dat mijn moeder het hoort en anders helaas weer tegen mijn zin seks. 

Reputatie 1
Badge

Je moet duidelijk aangeven waat de grenzen liggen.

Hij mag zonder jou toestemming niet aan jouw lichaam komen, en er zeker niet in gaan.

Ik zou er gewoon open over zijn tegen je ouders.

Vroeg of laat komt het toch uit, niet?

Jij kan hier niks aan doen hé! Je bent verkracht, je wou dit niet. Je ouders hebben dus geen reden om boos te zijn op jouw.

 

Je kunt een smoesje verzinnen zodat je vriendje niet kan komen? En als dat niet lukt moet je hem "nee" zeggen.

Reputatie 7
Badge +15

Wat naar! 
 

ik zou, voor je vriendje er is, je moeder bellen, en het verhaal vertellen. De kans lijkt mij dan nog klein dat hij mag blijven logeren (op jou kamer). 

wat je ook kan doen, is naar de politie gaan, en aangifte doen, zoals er namelijk al wordt gezegd is dit verkrachting, en hartstikke verboden, en strafbaar. 
 

heel veel suc6 

Mij_Niet_Gezien 

 

ps. Je kan ook chatten of bellen met Centrum seksueel geweld of De kindertelefoon om gratis & anoniem je verhaal kwijt te kunnen. 

 

Badge

Zorg als dit gebeurd dat je die rekt zeg stop en als zie dat nie doet jij hard schreeuwen en help zeggen 

Ik snap ten eerste niet goed dat je moeder het goed  vind dat je op 12 jarige leeftijd al met een jongen mag slapen dat zouden mijn ouders nooit goed gevonden hebben ben nu zelf 15 verder zou ik Inderdaad  duidelijk laten merken dat je het niet meer wilt en zeggen dat je het anders aan je moeder en de politie zal zeggen seks moet fijn zijn en als jij het niet fijn vind en het tegen je zin doet of laat gebeuren is het verkrachting. Heb je al tegen je buurjongen verteld dat je het eigenlijk niet meer wil want hij moet het natuurlijk wel weten. Misschien een rare vraag maar wat is er dan precies gebeurd dat je seks eerst wel fijn vond met hem en nu niet meer heeft hij je pijn gedaan of dingen gedaan die je niet wou die dag want is ook verkrachting dan.

Reputatie 1
Badge

Hey! Het is mijn buurjongen al sinds kleins af aan en mijn beste vriend, daarom mag hij bij mij slapen! Andere jongens mogen ook niet hoor! 

Ik heb al een aantal keer aangegeven dat ik het niet fijn vind, maar hij verteld altijd dat ik er aan moet wennen... Ik vond het eerst niet perse fijn, maar het voelde nog wel oke, maar nu pakt hij me stevig vast en kan ik niet wegkomen. 

onthou nee is nee als je geen seks wil moet je dat zeggen tegen hem en moet hij dat accepteren anders is het strafbaar

Reputatie 7
Badge +9

wat je moet doen? aangifte

Reputatie 1
Badge

onthou nee is nee als je geen seks wil moet je dat zeggen tegen hem en moet hij dat accepteren anders is het strafbaar

Dankjewel!❤️ Helaas ging het gister ook niet fijn! Hij is vandaag al naar huis gegaan want zijn ouders zijn eerder thuis gekomen, gelukkig! 

Mijn zus en ik hebben vandaag afgesproken het morgen aan mijn moeder te vertellen. 

Hij heeft me gister avond weer vastgepakt en seks tegen mijn zin in gehad. Ook heeft hij videos zitten maken...😭 Ik ben bang! 

Reputatie 7
Badge +15

Wat erg dat hij het gefilmd heeft, en jou weer verkracht heeft! Heb je het al tegen je moeder gezegd? Zo niet, echt doen hoor! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +1

@Lunah We lezen dat je in een lastige situatie zit. Het is inderdaad strafbaar als je buurjongen/vriend tegen je wil seks heeft met jou en video's maakt.  Deze situatie klinkt als een situatie die je niet alleen als kind kan oplossen, maar een volwassene nodig heeft. Een heel goed idee van jou om het aan je moeder te vertellen. Weet daarnaast dat je elke dag De Kindertelefoon kan bellen van 11:00 tot 21.00 uur (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Veel sterkte!

Babs van de Kindertelefoon

 

Reputatie 1
Badge +1

Veel sterkte,

Ik heb hier niet veel ervaring mee(gelukkig),maar weet zeker dat dit niet ok is

Reputatie 1
Badge +1

bel de polite, dit is strafbaar, al helemaal tegen jou wil 

Reputatie 1
Badge

Ik heb al een aantal keer aangegeven dat ik het niet fijn vind, maar hij verteld altijd dat ik er aan moet wennen... Ik vond het eerst niet perse fijn, maar het voelde nog wel oke, maar nu pakt hij me stevig vast en kan ik niet wegkomen. 

Het is belangrijk om te onthouden dat jij de baas bent over je eigen lijf. Als hij over jouw grens gaat is dat niet acceptabel en zou ik het contact verbreken. Verkrachting is absoluut niet normaal en als hij nog steeds niet stopt zou ik het wel met je ouders delen hoe eng dat ook zou zijn om te delen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben het eens met de adviezen hier, en als aanvulling wil ik zeggen, ik vind zo iemand géén vriendje, zeker geen bestie, maar een player, misbruiker en foute figuur.  Zo gauw mogelijk weg uit je leven en hij verdient gewoon aangifte en straf! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +4

Hey dit is nu al weer een tijdje geleden gebeurt dus ik vroeg me af hoe het is verder verlopen. En of we je nog kunnen helpen

Reputatie 3
Badge +1

heyy meid,

ja ik las dit nu pas had niet veel tedoen maar omg wat heb jij ietsts k*ts meegemaakt dit kan echt niet natuurlijk dit is strafbaar en dan ook nog gaan filmen… Echt erg

Mijn advies is: ga naar de politie, want dit is echt onacceptabel!

maar meid je kunt het 

ik geloof in jouuu en ik hou van je.

je kunt het toppertje❤️❤️

xxx Ansie

 

Tekst aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. taalgebruik

Reputatie 1
Badge +3

Dit kan niet Luna zorg ervoor dat die filmpjes nooit online komen 

Reageer