Ik heb leuke jongen ontmoet op snap we willen afs en kan niet bij hem thuis ook niet bij mij. We willen eerst gaan pijpen daarna zien we verder weet iemand plekken waar dat stiekem kan zonder dat iemand ons ziet maar we hebben wel plek nodig om elkaar normaal te pijpen hoor t graaggg
Sorry maar hoe kunnen wij nou weten waar jij dat kan doen ???
Wacht sorry ik bedoel niet plekken in de buurt maar bijv wc’s, in het bos voor de rest weet ik niks daarom vraag ik t
Hoi
je wilt “pijpen in het openbaar” maar je wilt het stiekem doen dat is dus dan zeker niet openbaar. Maar zoals de andere hierboven zeggen: dat kunne we dus niet zeggen omdat jij beter weet dan iedereen waar je woont en wat de mogelijkheden zijn. Als ik zeg doe het op de hooizolder daar ben je niks mee en wat bedoel je met normaal pijpen
Idd bos misschien eerst er alleen heen gaan om een goede plek te vinden, of in een maisveld
Wacht sorry ik bedoel niet plekken in de buurt maar bijv wc’s, in het bos voor de rest weet ik niks daarom vraag ik t
Je geeft zelf het antwoord al.
WC, bosjes, maar ook kleedhokje van zwembad, maisveld of juist gewoon stiekum in een steegje achter een container.
Hou er rekening mee dat je betrapt kan worden maar dat is juist de kik om het in het openbaar te doen. Wil je dat risico niet dan gewoon bij hem of bij jou thuis afspreken als je een keer alleen bent.
Openbaar is niet hetzelfde als buiten.
Openbaar = dat er mensen (kunnen) kijken.
Stiekem = dat niemand het mag weten.
In een steegje achter een container of ergens in een WC lijkt me echt goor. Top locatie voor een SOA.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.