Skip to main content

Hey ik ben een meisje van 13 en vind het heel geil om een nat geplaste onderbroek te dragen en ook om mij er dan in te vingeren ik plas altijd stiekem kleine beetjes in mijn onderbroek zodat deze nat is maar niemand het merkt of weet behalve ikzelf natuurlijk.  Zijn er nog meer meisjes die dit stiekem wel eens doen of zouden willen doen of ben ik de enige die dit geil vind ? Jongens die dit geil vinden of zelf doen mogen uiteraard ook antwoorden.

Hey

Ik wil dit doen maar het lukt niet of ik weet niet hoe het moet dus ja. Misschien moet ik het wat meer proberen, ben ook pas net gestart met vingeren dus ja…


Ik ben een jongen van 14 maar ik doe dit niet ondanks dat ik er soms wel overna denk.

Ik zou het wel geil vinden alsm vriendin zou plassen tijdens het vingeren, beffen of neuken. Ik zou dan zelf ook wel willen plassen als zij mij pijpt of aftrekt, lijkt me wel lekker. En tijdens seks zou ik het niet weten

Dus ik vind wel normaal/leuk/geil

 

Groetjes, 

@Ann0 


@1anoniempje3  Je moet er gewoon niet over nadenken als je het geil vind en wil doen en er van genieten het is zeker niet raar of vies maar echt leuk en geil om te doen en veel meisjes doen dit als ze masturberen maar we hebben als kind allemaal geleerd om niet in onze broek te plassen dus is de eerste keer even proberen omdat het tegen je gewoontes in is maar het lukt je vast wel. Als het niet meteen lukt zorg dan dat je dringend moet plassen voor je het probeert en ga gewoon in de zetel of zo zitten als je alleen thuis bent of de kans hebt of ontspannen in bed liggen met een handdoek onder je moest  je dan perongeluk  iets teveel plassen de eerste keer dan beschermt de handdoek je bed of zetel later kan je het gewoon zonder handdoek doen. Je kan het natuurlijk ook gewoon op toilet doen met je onderbroek aan maar in bed of zetel is veel leuker en geiler omdat je daar normaal nooit plast. Nog een tip doe een boxershort aan die absorberen beter waardoor je andere broek of kleedje niet nat wordt. Veel succes en hou ons op de hoogte hoe het is geweest.


Hey ik ben een meisje van 13 en vind het heel geil om een nat geplaste onderbroek te dragen en ook om mij er dan in te vingeren ik plas altijd stiekem kleine beetjes in mijn onderbroek zodat deze nat is maar niemand het merkt of weet behalve ikzelf natuurlijk.  Zijn er nog meer meisjes die dit stiekem wel eens doen of zouden willen doen of ben ik de enige die dit geil vind ? Jongens die dit geil vinden of zelf doen mogen uiteraard ook antwoorden.

Hoi ik ben een jongen ,ben ook 13 ik vind het geil maar doe het niet omdat het niet lukt maar heb het paar keer gedaan als het lukt en dan vind ik het echt geil


@Digo Na een tijdje lukt het vanzelf om een beetje in je onderbroek te plassen was bij mij ook lastig in het begin je moet er een beetje aan wennen je zegt zelf dat het al een paar keer gelukt is en dat je het geil vind er is inderdaad geen geilere manier om te masturberen dan met plassen.


Reageer