Vraag

Stiekem masturberen

  • 4 January 2021
  • 5 reacties
  • 488 Bekeken

Badge

Hey allemaal Ik masturbeer weleens maar niet zo vaak. ik zou dat wel willen maar heel vaak zijn er mensen thuis.  Zoals mijn ouders en ik wil liever niet dat ze me zien masturberen😅. Iemand tips want ik ben best vaak geil. Ik ben trouwens een jongen. 

Groeten annoniem321


5 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @Annoniem321 , 

 

Ik snap dat je dit liever niet wilt, toen ik begon met masturberen deed ik dit alleen op de wc met de deur dicht, het liefst als mijn ouder boven waren natuurlijk maar soms ook als mijn moeder beneden aan de telefoon was. Ik doe het nu meestal op mijn kamer als mijn ouders weg zijn of als ze beneden zijn, ik slaap op zolder en ik hoor ze als ze de trap op komen dus ik kan dan optijd stoppen. 

Ik hoop dat je wat aan deze tips had, en laat me weten als het is gelukt. 

 

Groetjes,

Jan16!!

Badge

Aftrekken tot je bijna klaarkomt en dan stoppen

 

Badge

Ok maar masturbeer je dan helemaal naakt want dan moet je wel snel je kleren weer aandoen of hoe doe je dat? 

Badge

ja kan of ander de dekens of gewoon in kleding en broek naar beneden.

Reputatie 1
Badge +2

@Annoniem321 , 

Nee niet helemaal naakt, meestal zit ik onder een deken met mijn broek naar beneden, als een van mijn ouders dan komen doe ik snel mijn broek omhoog en doe ik alsof ik bijvoorbeeld op mijn telefoon zit. Mijn broek is dan niet helemaal dicht maar dit zien ze niet omdat mijn vader of moeder meestal iets komt zeggen en dan weer weg gaat,. 

Ik hoop dat dit helpt,

 

Groetjes,

Jan16

Reageer