Vraag

stiekem luiers kopen

  • 2 March 2023
  • 4 reacties
  • 430 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy ik ben een jongen van 14 en het lijkt mij heel erg fijn om luiers te kopen en dragen maar mijn ouders staan dit nooit toe, dus willen jullie mij aub advies geven! Hoe kan ik stiekem luiers kopen en thuis dragen zonder dat me ouders er achter komen? En ze ook stiekem weg gooien? Dankjewel alvast!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

gewoon kopen en thuis verstoppen en weggooien in een zakje

Ik hou ook van luiers, typ dit met een tena slip maxi small om met 10 onderbroeken eroverheen, zodat het lekker dik is tussen je benen. 

Maar anyways, ik heb op amazon besteld, laten bezorgen op een afhaalpunt en als ik ze weg wil gooien gooi ik ze weg bij restafval of in het parkje in een openbare prullenbak als er even niemand is.

Badge

Hallo ik ben ook een jongen (15) maar ik plas over sommigen luiers heen. Is die luier die je nu aankaart hoog? Want dan plas ik er niet overheen

@ThomasLuier hoe bedoel je dat je eroverheen plast? Als je m aan hebt moet je je lul gewoon naar beneden leggen en dan nemen de tena maxi small perfect alles op. Als je je lul omhoog ligt kan het het je eruit plast. Als je dat bedoelt met eroverheen plassen

Reageer