Vraag

stiekem luiers dragen

  • 25 October 2022
  • 10 reacties
  • 1510 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal ik ben een jongen van 13 jaar en wil de laatste tijd heel graag luiers dragen omdat ik dat erg geil vind omdat ik dan kan poepen en plassen waar ik wil maar ik weet niet hoe ik ze kan kopen, verstoppen en weg kan gooien zonder me ouders er achter komen. Heeft iemand tips?


10 reacties

Reputatie 2
Badge

op school op de wc

 

Hoii 

Je zou de luiers contant kunnen betalen zodat je aankoop anoniem blijft.

De mensen in de winkel denken er aan het eind van de dag toch niet meer aan en anders zeg je gewoon dat het voor je "broertje" is.

Je zou verstop plekken kunnen maken of op een hooge plank achterin een kast kunnen gooien! 

Hoop dat ik je kan helpen, groeten.

 

Deel van de tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

inderdaad gewoon kopen en onder je bed of achterin een kast verstoppen. Een gebruikte luier kan je dan ‘s ochtends in je schooltas mee nemen en buiten in een vuilnisbak gooien op weg naar school. Dat doe ik af en toe ook wel als ik twee natte luiers of een vuile luier op een nacht had.

Succes!

Badge

Bij de supermarkt zijn luiers te koop. Mama koopt ze voor mij, kijk wel naar je gewicht anders pas je ze echt niet. 

En wat bedoel je met geil?

Poepen stinkt in een luier. Ik plas 's nachts nog in mijn pamper 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo allemaal ik ben een jongen van 13 jaar en wil de laatste tijd heel graag luiers dragen omdat ik dat erg geil vind omdat ik dan kan poepen en plassen waar ik wil maar ik weet niet hoe ik ze kan kopen, verstoppen en weg kan gooien zonder me ouders er achter komen. Heeft iemand tips?

ik denk dat het slimmer is om het niet tedoen

@Jeroen09 ik zou een luier niet alleen dragen om te plassen maar ook omdat ik het geil vind zitten enzo, ik zou dr ook nooit in poepen alleen in plassen

Badge

Krijg je dan een erectie?? 

Ik kreeg laatst ook zomaar een harde piemel. Ik weet niet waarom.

De volgende ochtend werd ik  nat wakker omdat ik naast mijn luier had geplast 

Koop ze via marktplaats en verstop daarna in een zak jn een bos dat doe ik ik raad het aan

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Hoe koop je die en zorg je dat niemand dr achter komt en laat je ze bezorgen of wat?

Via marktplaats en dan ophalen 

Reageer