stiekem fotos maken van meiden die ik ken

  • 23 July 2020
  • 3 reacties
  • 784 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 16 jaar en ik maak nu al ongeveer 2 jaar stiekem fotos van meiden en vrouwen bijvoorbeeld op school, straat of op vakantie. Ik wordt altijd enorm geil van het gevoel om elk moment betrapt te kunnen worden. Als ik goede fotos heb van bijvoorbeeld hun gezicht of kont bekijk ik ze nog wel eens tijdens het rukken, hiervan wordt ik ook heel geil. - Reactie aangepast door de Kindertelefoon, regel 9- Ik wilde dit even delen. 


3 reacties

Hoi

 

In principe staan er online een hoop foto’s die je kunt bekijken. Zou je daar soms genoegen mee kunnen nemen? Het is niet zo netjes om stiekem foto’s te maken van anderen. Als het nu eenmaal de opwinding van het foto’s nemen is die je zo spannend vindt, zou je misschien wat anders kunnen bedenken dat je fijn vindt. Je zou namelijk weleens in de problemen kunnen komen, als je betrapt wordt. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Gwn om FF te zeggen, vgm is dat strafbaar. Is privacyschending denk ik. Weet dit niet zeker.

Zoek foto's op internet ofzo, is minder spannend maar het is voor de meiden/vrouwen ook niet aangenaam.

Groetjs

 

Hey,

Dit is echt niet oke en ik raad je dan ook aan om hiermee te stoppen. Je kunt hier zoals @Kaas123  al zei best wel mee in de problemen komen en daarnaast is het ook gewoon respectloos naar de vrouwen en meisjes die je fotografeert.

Reageer