Vraag

Stiefzus Zwanger

  • 3 July 2021
  • 5 reacties
  • 1657 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik was al een tijdje verliefd op mijn stiefzus en we hebben ook meerdere keren seks gehad we doen dat altijd zonder condoom. nu is ze zwanger. wat moet ik doen. ik ben 13 en mijn stiefzus 18


5 reacties

Je bent nu echt al te laatĀ 

we doen dat altijd zonder condoom. nu is ze zwanger.

Als je al zo iets aangaat, dan is het wel zo verstandig om in ieder geval voorbehoeds-/anti-conceptie-middelen te gebruiken.

wat moet ik doen

Hoe weet ze dat ze zwanger is? Heeft ze een positieve zwangerschapstest? Zo ja, dan is het belangrijk om een weloverwogen keuze te maken of jullie het kind willen houden. Mij lijkt het persoonlijk betrekkelijk onhandig om het te houden - jij bent immers 13 en zij 18, dat is jong en bovendien zijn jullie stieffamilie van elkaar - maar die keuze is natuurlij aan jullie. Het lijkt me naast het met haar te bespreken, ook wel zo handig om je/jullie ouders erbij te betrekken.

ik ben 13 en mijn stiefzus 18

Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje twijfel aan de echtheid van dit verhaal. Ik bedoel, wat ziet een meid/vrouw van 18 in haar 13-jarige stiefbroertje? En hoe kan ze dan geen voorbehoeds-/anti-conceptie-middelen gebruiken? Afijn, als het wel echt waar is - waar ik voor nu nog even vanuit ga - dan is het zeker zaak om snel actie te ondernemen. Succes!

Badge

suc6

Reputatie 1
Badge +1

Helaas, dat word eenĀ abortus :/

Reputatie 3
Badge +3

Helaas, dat word eenĀ abortus :/

Straight to the point lolšŸ¤£

Reageer