Vraag

Stiefzus wil seks met me, wat moet ik doen?

  • 21 November 2022
  • 10 reacties
  • 2269 Bekeken

Badge

Hoi allemaal

Ik ben 13 

Mijn stiefzus is 15

 

Mijn vader is last gescheiden van me moeder

Ik woon nu bij me vader 

Maar mijn vader heeft een nieuwe vrouw die best aardig is maar die vrouw heeft dochter zij ziet er best mooi uit een sort van gothic type

 

Laast was ik alleen thuis met haar maar zij wist niet dat ik beneden zat dus zij had gedoucht maar ze liep naakt naar beneden om ondergoed te pakken dus ik zag haar helemaal naakt ( ze best grote tieten) zij zij mooi he

Toen ging ik douche ik had al ondergoed gepakt dus ik stap de douche uit zij stond daar ze zij jij hebt een lange lul dus ik doe mijn onderbroek en ga naar me kamer

Maar midden in de nacht kon ik niet slapen dus ik een beetje met me piemel te spelen maar mijn deur staat altijd bij mij op een kier ik was vergeten om dicht te doen te maar maar mijn stiefzus zag dat dus de volgende zegt ze was het lekker om metje piemel te spelen ze zegt ik ga het vertellen aan onze ouders ik zij niet doen ik wat wil je er voor terug ze zij een ik wil seks met je ik zij oke ( ik kon geen nee zeggen ouders waren nog boven )

 

Dus wat moet ik doen ze wilt volgende avond seks met me hebben anders gaat ze het vertellen en al heb seks met haar is het dan geen incest 

 

Pls help

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Wat wil ze vertellen dan? Dat je je aftrekt? Daar is niks mis mee en daar hoef je je ook niet voor te schamen. Dat je stiefzus om seks vraagt is niet normaal en moet je ook echt niet doen.

Badge

Haii, 

Ik zou toch naar je vader gaan en het bespreken want het is natuurlijk niet oké dat ze je bespiet en dit soort dingen zegt. 

Badge

Dat is een problem hij vindt masturbatie niet kunnen de vorige keer dat hij mij betrapt gaaf hij mij een maand huis arrestest

 

Reputatie 3
Badge +4

Mss gwn doen mss vind je het wel fijn laat je nog iets weten?

Grtjs

Reputatie 7
Badge +17

Dat is een problem hij vindt masturbatie niet kunnen de vorige keer dat hij mij betrapt gaaf hij mij een maand huis arrestest

 

Dan kun je beter die maand huisarrest pakken. seks met je stiefzus is echt een slecht idee. En dan nog, hij kan toch niet voorkomen dat je rukt

Reputatie 4
Badge +3

Misschien wordt hij boos op je, maar luister. Je zus kan dreigen, zeg tegen haar:"Als je verteld, dan vertel ik wat jij met mij wil doen.” Want ik denk dat de straf groter is bij haar, dan bij jouw. Vertrouw me.

Hoop dat het helpt!!

X Queertje:)

Badge

Ik heb het tegen me vader gezegd

A ik heb huis arrestest

B me stiefzus zij tegen mij zo je hebt het verteld morgen laat ik je iets zien wat je pik stijf laat staan

Reputatie 4
Badge +3

Goed gedaan dat je het tegen je vader heb verteld heeft je stiefzus nog straf gekregen 

Badge

Goed gedaan dat je het tegen je vader heb verteld heeft je stiefzus nog straf gekregen 

Ja 2 maanden huisarrest

En vanochtend liet ze weer haar tieten aan me zien wat kan ik er aan doen dat ze dat niet meer doet

Reputatie 3
Badge +4

Kweenie ma ik heb  een vraagje zou je willen laten weten wat ze nog allemaal doet Grtjs 

 

Reageer