Stiefzus


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik was laatst klaar met douche en ik was op de badkamer aan het omkleden en ik kreeg zonder aanleiding een erectie op precies dat moment komt mijn stiefzus binnen (17) ze schrok en gilde even toen liep ze snel weg ik heb hier geen problemen mee maar ik denk dat zij dat wel heeft wat kan ik als beste doen

18 reacties

Hi Jongen. 14,

volgens mij is het niet echt jouw schuld. Jouw stiefzus komt binnen, terwijl jij in je blootje staat, omdat je net onder de douche vandaan komt. Toevallig of niet toevallig heb je een stijve piemel en dan komt zij binnen.

Dat kan gwn gebeuren.

Hebben jullie afspraken over of iemand zomaar de douche binnen mag komen? Ik bedoel is het de bedoeling dat jij de deur op slot doet, zodat er niemand binnen kan of had jouw zus eerst moeten kloppen voordat ze naar binnen mocht en dus wachten totdat jij “ok, kom maar binnen” had gezegd?

Bij ons thuis is de afspraak dat als onze slaapkamerdeur open is dat iedereen binnen mag komen, is ie dicht dan moeten ze eerst kloppen en wachten tot we “kom maar” zeggen. We laten ze altijd wachten en dan weten ze niet welke keer we ons wel en welke keer we ons niet af aan het trekken zijn, want als we elke keer gelijk "kom maar" roepen en dan ineens een keertje niet, dan weten ze gelijk dat we dan aan het aftrekken zijn, maar ok.

Mijn twin en ik hebben samen ons jongste broertje een badkamer tussen onze slaapkamers in en dus moet je eerst door onze kamer, voordat je in de badkamer kunt komen. Onze badkamerdeur is vaak wel dicht als we douchen, maar sws nooit op slot en eigenlijk geldt daarvoor dezelfde regel als voor de slaapkamerdeur.

Als jij je aan de afspraken hebt gehouden en jouw zus niet, dan heeft ze soort van pech en heb jij geen schuld.

Als jij je niet aan de afspraken hebt gehouden is het eigenlijk wel een beetje jouw schuld dat ze binnen kon komen.

Ik zou in alle gevallen (dus ook al is het niet jouw schuld of niemands schuld of haar schuld) toch even naar je stiefzus gaan en zeggen dat je het vervelend vond dat ze geschrokken is en dat dat nooit jouw bedoeling is geweest. Je kunt er bij vertellen dat jij het niet vervelend vond en dat zij zich daar dus niet druk over hoeft te maken.

Verder kun je dan gelijk met je stiefzus afspreken hoe jullie het een volgende keer gaan doen, dus of deur op slot of kloppen of weet ik veel wat jullie als oplossing bedenken.

Ik zou niet schrikken van een stijve piemel, zeker niet van een broer(tje), maar ok, kennelijk heeft jouw stiefzus jou nog niet eerder bloot gezien of iig jouw stijve piemel niet en misschien ook nog wel geen andere stijve piemel in het echt.

Dat je in de badkamer een stijve piemel hebt is niet ongewoon voor jongens. Ik heb zo vaak een stijve onder de douche en ik trek me ook wel eens af onder de douche, dus ja.

Onze zus heeft ons al zo vaak bloot gezien. Zij is 18 en wij (twin en ik) 15. We gaan al van kleins af aan naar het naaktstrand en zonnen ook wel bloot in de tuin.

Soms als we in slaap vallen in de zon, dan krijgen twin en ik ook wel eens een stijve en dat weten we dan niet, maar ja, iedereen die dan in de tuin komt kan het wel zien. Onze zus heeft onze stijve dan ook wel eens gezien, maar ze vindt het niet erg ofzo, volgens ons.

Dus ja, je kunt iets van sorry zeggen, dat je het niet expres deed.
Lijkt je dat een goed plan of vind je het niks?

Btw had je zus wel kleren aan of was zij bloot omdat ze wilde gaan douchen?

Groetjes,
M&M’s
De deur was dicht en je moet eerst kloppen maar ze moest naar een feest en wilde ff snel makeup doen enzo Ik denk dat ze was vergeten te kloppen verder heb ik haar wel naakt gezien en ze zei dat dat geen probleem is en dat het wel vaker voor komt dus ik weet niet waarom ze het nu een probleem vind
Hi Jongen. 14,

Ok, dus in principe lijkt bloot geen probleem. Jij ziet haar wel vaker bloot. Heeft zij jou ook wel vaker bloot gezien? Of was dit de eerste keer dat ze jou bloot zag of voor het eerst dat ze jouw stijve zag?

Tsja, niet jouw schuld zou ik zeggen. Durf je er wel met haar over te praten? Anders blijft het zo vervelend in de lucht hangen tussen jullie. Ik zou het ff uitpraten. Hoeft niet een heel lang en ingewikkeld gesprek te zijn.

Btw misschien was ze wel onder de indruk van de grootte. Dan hoef je je daar iig geen zorgen over te maken :)

Groetjes,
M&M’s
Dit was voor zover ik weet de eerste keer dat ze mij naakt zag maar dat ik dan ook nog een stijve heb is wel een dingetje
Ja, wel een dingetje van 15 cm (toch?) en daar kun je niet echt naast kijken :P
, maar daar kan jij ook niks aan doen

Gwn ff kletsen met haar en dan zal het wel opgelost zijn

Groetjes,
M&M’s
Klopt zal ik doen bedankt
Is goed.
Slaap lekker 🙂
Hoi

Aangezien je haar vaker naakt hebt gezien, en ze dat geen probleem vond, vermoed ik dat ze eerder geschrokken was, dan dat ze het erg vond. Waarschijnlijk verwachtte ze je daar niet, of zat ze met haar gedachten al bij het feestje waar ze naartoe moest.

Als er een ongemakkelijke sfeer hangt, kan je zoals @M en Ms zei, er met haar over praten. Ik vermoed dat dat wel goedkomt. Je stiefzus zal in ieder geval niet meer zo snel vergeten kloppen voor ze binnenkomt.

Groetjes
x
Dankjewel allemaal ik heb net gepraat en het is weer goed ze zei dat ze wel eens naakt had gezien en dat het niet bijzonder was toen zei ze dat ze schrok omdat ze me niet had verwacht en omdat ze me nog nooit zag met een erectie
Verder is alles weer goed
Hi Jongen. 14,

Dat heb je supergoed opgelost.
Het was alleen dat ze met haar gedachten net ff ergens anders zat en daardoor schrok. Het ligt dus niet echt aan jou en jouw stijve.

Altijd fijn om te lezen dat het weer goed gaat tussen jullie.
Misschien zijn jullie nu wel eerder dichterbij elkaar gekomen, dan verder af en is het niet raar om, als jij dat wilt, dingen over vriendinnetjes ofzo met haar te delen en kan zij jou dan helpen en tips geven.

Of lijkt je dat niks voor jezelf?

Groetjes,
M&M’s
We praten veel ik waar bijvoorbeeld de eerste die wist dat ze voor het eerst ongesteld was geworden maar we zijn wel weer wat dichter bij elkaar gekomen
Hi Jongen. 14,

Mooi toch.
Dat zegt wel iets over jullie band dat ze dat met jou deelt.

Misschien kun je haar vragen wat ze van jouw piemel vond, omdat je er hier, in een ander topic, ook een vraag over gesteld had. Ik weet niet of ze al een vriendje heeft (gehad) en jou dus daar ook mee zou kunnen helpen.

Je kunt zeggen “nu je mijn piemel toch al hebt gezien. Mag ik je er iets over vragen of vind je dat vervelend. Ik ben er soms onzeker over of ie wel groot genoeg is”. Zoiets. Maar als je het ongemakkelijk vindt of voor haar ongemakkelijk vindt, hoeft het natuurlijk niet.

Groetjes,
M&M’s
Ik zal het met haar overleggen we hebben niet echt taboes ofzo ze vroeg ook een keer (toen ze 15 was en haar borsten waren nog best klein) of ze wel mooi was en of ze tevreden kon zijn met haar borsten sinds dien hebben we een hele hechte band dus ik vind het niet ongemakkelijk om over seksuele dingen te praten
Dat heb je goed opgelost. Fijn dat jullie er zo open over kunnen praten.
Hi Jongen. 14,

Fijn dat jullie zo goed met elkaar op kunnen schieten. Des te beter dat je het “15 cm dingetje” van de douche snel opgelost hebben en ja, dan is het ook niet gek om zoiets aan jouw zus te vragen, denk ik.

Natuurlijk kun je altijd terecht op het forum met vragen, maar iemand die jou beter kent, zoals jouw zus, kan je vast ook wel met dingen helpen. Zolang het maar goed voelt voor jullie allebei.

Groetjes,
M&M’s
Ik heb het er net met haar over gehad en ze zei dat ik tevreden mocht zijn met mijn lengte
Cool 🆒

Ik zei het je toch al, dat je een mooie piemel had, maar nu weet je het ook van iemand die je kent :P

Nu is het meer dan opgelost tussen jullie, denk ik en weet je weer hoe belangrijk jullie voor elkaar zijn als broer en zus.

Groetjes,
M&M's

@Jongen. 14 Fijn dat je je verhaal deelt.

Ik snap dat je stiefzus schrikt, want miss heeft ze je niet vaak naakt gezien.

En fijn dat je met haar over seksuele dingen praat.

Maar ga ajb niet te ver met seksuele dingen.

Dat wordt incest!

Maar je mag zeker met je stiefzus praten over seksuele dingen (bijvoorbeeld: hoe vind je mijn piemel?, hoe groot zijn je borsten?, welke cupmaat heb je?, etc.)

Ga hier zeker mee door met praten over seksuele dingen!

Juist dapper van je!

Liefs,

AjaxFan2021

Reageer