Skip to main content

Hoi,
ik ben een meisje van 16 en de laatste maanden ga ik elk wiekend naar mijn stiefvaders huis, daar wonen mijn stiefvader mijn stiefbroer en mijn half zusje.

altijd vraagt mijn stiefbroer of ik met hem wil gamen . Meestal ga ik mee,, maar vorigen week waren we aan het gamen en ging hij met zijn hand naar mijn poes dat vond ik niet fijn even later heeft hij gevraagd om te gaan staan en hij trok mijn broek naar beneden ik deed snel mijn broek aan maar hij bleef maar door gaan  en ik heb een vriend hij zegt ook vaak dat wij seks moeten hebben maar dat wil ik niet s’nacht heeft hij mij gevingerd 

wat moet ik nu doen ?

wtf dat laatste kan echt niet hoor. ik hoop dat je het gaat zeggen tegen je mama en je stiefvader. geen genade

Heyy,

Wat je stiefbroer doet is niet oké en vgm is dat gewoon aanranding en iemand tegen zijn/haar zin aanraken is strafbaar. Als hij niet naar jou luisterd is het misschien een goed plan om dit eens met je ouders te bespreken want hij mag hier echt op aangesproken worden en je ouders kunnen je daar denk ik goed bij helpen.

Ik hoop dat alles goed met je gaat blijf je grenzen goed aangeven hoor dat is echt knap van je!

Sterkte!

Liefs, ItsJustMe <3

Hi dat is aanranding ik zou aangifte doen als ik jou was en vooral als die 18 plus is dan is dat nog veel erger 

Het is trouwens al 1 jaar geleden iedereen weet er van maar wou toch weten wat jullie zouden doen 

(heb al aangifte gedaan )

Hij was 17

Tanks 

ik was vergeten te zeggen dat het al aangepakt is en ondertussen al 1 jaar geleden is

(Tekst samengevoegd door de kindertelefoon vanwege de leesbaarheid)

wat heeft hij gekregen van straf?

Taak ofzo me vader heeft e voor gezorgd dat ik er zo min mogelijk van weet en ik zie mijn stief broer nooit meer terug maar hij heeft wel straf gekregen

ik weet het niet goed

Reageer