Skip to main content

Hoi ik ben  ( naam verwijderd vanwege anonimiteit )

Ik wil graag iemand Pijpen omdat ik gay ben maar niemand wil door mij gepijpt worden 

Omdat ik dik ben

Ik wil gewoon sperma van een jongen proeven kijken hoe dat is want als een jongen geil is en je wilt gepijpt worden maakt het dan uit door wie het word gedaan

En mijn vraag is stel je voor een iets dikker iemand wil je Pijpen wat zou je dan zeggen 

Hoi ik ben bi en mij zou het niks uit maken hoe iemand er uit ziet ik heb zelf een voorkeur aan wat dikkere jongens maar dat is echt een keuzen

 


Ik ben zelf ook  gay en ik ben zelf niet dik maar als een dikke jonge mij zou willen pijpen dan zou ik dat prima vinden ik zou hem alleen niet pijpen 


Mooi dat als dat word voorgesteld aan jou dat je er open voor staat 


Ik ben zelf ook  gay en ik ben zelf niet dik maar als een dikke jonge mij zou willen pijpen dan zou ik dat prima vinden ik zou hem alleen niet pijpen 

Ik hoop dat je gepijpt word 



Nooit jezelf dik noemen. Als je jezelf te zwaar vind kan je er altijd zelf verandering in brengen. Maar overigens ik ben ook wel eens gepijpt door een wat zwaarder persoon alleen vind het prima dat heeft er totaal niks mee te maken. 


Het ligt aan de persoon in kwestie want je kan lastig gepijpt worden als je penis niet stijf word omdat je iemand niet aantrekkelijk vind. 


Reageer