Steeds maar naaktbeelden blijven sturen naar vreemden :(

  • 24 April 2021
  • 6 reacties
  • 993 Bekeken

Badge

hoi

Ik denk dat de meeste onder ons ‘Omegle’ wel kennen. Daar zit ik dus vaak op, op het tekst gedeelte, van de camera heb ik schrik :(  En daar zitten dus suuper veel mensen op die steeds snap vragen of vragen of ik geil ben. En dat is mijn probleem want ik geef dan ff men snap (wel een fake) en ja dan gebeurt het elke keer opnieuw dat ik foto’s begin te sturen van men kont en borsten…. en ik weet dan wel na 15 minuten te stoppen omdat ik dan pas echt spijt begin te krijgen en begin na te denken over de gevolgen ervan. Ik wil er zo graag mee stoppen, maar het is gelijk 1 moment in de week da ik men leven gewoon beu ben en me niks aantrek over de gevolgen.

Dus heb je tips hoe ik me ervan af kan helpen? Of een andere vervanging weet te vinden? Dus gewoon hoe ik mezelf kan tegen houden want wat ik doe is in mijn ogen zo verkeerd maar toch blijf ik het gewoon doen, ik snap mezelf nimeer :(

Kusjessss


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ohhh ik begrijp je zo liefje

Doe dat ook wel eens. Alleen of met bff samen.

Is zo lekker opwindend.

Nooit gezicht maar verder laat ik alles zien. 

Xxx

Rox

Heey,

Misschien is het dan verstandig om of te (een tijdje) te stoppen met Omegle of je fake snapaccount te verwijderen.

Sowieso is het verstandig om ervoor te zorgen dat je niet herkenbaar op foto's staat.

Je kunt op de momenten dat je wel in de verleiding komt, bijvoorbeeld contact opnemen met mensen die je echt kent. Even bellen of appen bijvoorbeeld. Om niet toe te geven aan de verleiding. Zorg dat je op een andere manier afgeleid word.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +12

Kan je niet sommige sites blokkeren dan blokkeer je omegle, kan je ook niet meer in verleiding komen. (Wat is omegle eigenlijk?)

@TheShadowOfMortis

Omegle, een videochatwebsite die willekeurige gebruikers, geïdentificeerd als 'Jij' en 'Vreemdeling', koppelt om online te chatten via 'Tekst', 'Video' of beide. Een gebruiker kan er ook voor kiezen om zijn interesses toe te voegen, en Omegle zal proberen een gebruiker te koppelen aan iemand met dezelfde interesses. Zo niet, dan zou je iedereen kunnen ontmoeten. Chats zijn anoniem, tenzij de gebruiker aangeeft wie ze zijn, het is gratis en er is geen accountaanmelding vereist.Bron

Groetjes,
Simply Me

 

Hoi,

Ik zit ook best af en toe op Omegle.  Het is vet geil om te weten dat iemand naar je kijkt als je bezig bent. Ik laat echt nooit m'n hoofd zien of iets anders herkenbaars. 

Reputatie 6
Badge +12

@TheShadowOfMortis

Omegle, een videochatwebsite die willekeurige gebruikers, geïdentificeerd als 'Jij' en 'Vreemdeling', koppelt om online te chatten via 'Tekst', 'Video' of beide. Een gebruiker kan er ook voor kiezen om zijn interesses toe te voegen, en Omegle zal proberen een gebruiker te koppelen aan iemand met dezelfde interesses. Zo niet, dan zou je iedereen kunnen ontmoeten. Chats zijn anoniem, tenzij de gebruiker aangeeft wie ze zijn, het is gratis en er is geen accountaanmelding vereist.Bron

Groetjes,
Simply Me

 

Ow oké bedankt voor de info

Reageer