Vraag

squirten als jongen

  • 23 August 2020
  • 12 reacties
  • 8669 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik kwam laatst iets tegen over dat mannen ook zouden kunnen squirten en dat leek me een beetje vreemd dus ik dacht ik ga het proberen en kijken of het waar is dus k deed wat je moest doen om het te kunnen doen (over je eikel met je palm en niet de rest want dan kom je klaar en dat wil je niet) en dan zou je dus een plas gevoel moeten krijgen net zoals vrouwen dat zouden krijgen, dus ik deed dat en ik voelde inderdaad een plas gevoel komen ik bleef zoals ze zeiden doorgaan en k kon t niet geloven maar er kwam een soort orgasme en er kwam onwijs veel vocht uit iets dat k nog nooit had meegemaakt. Veel mensen schijnen dit dus te doen maar ik hoor nooit iemand over mannelijk squirten dus k vind het heel raar om er met iemand over te beginnen. Heeft iemand dit ook als is gedaan of is dit bij iemand al is perongeluk gebeurd please laat het weten. 


12 reacties

Badge

Hopelijk word dit actief gemaakt. Ik heb dit namelijk ook. En ben bang dat dit met sex ook gebeurt etc. 

Ik heb het ook maar hoe deed jij het precies?

Badge

Ik heb het ook maar hoe deed jij het precies?

Alleen de eikel stimuleren.

Badge

Ik heb het ook maar hoe deed jij het precies?

En jij?

Ik ging dat ook proberen maar moet je dus met je hand Palm over je eikel heen?

 

en hoe lang moet je dat doen?

Badge

Ik ging dat ook proberen maar moet je dus met je hand Palm over je eikel heen?

 

en hoe lang moet je dat doen?

Niet zo lang.

 

ik vind het maar kloten dat ik het kan. Ben namelijk bang als je met een meisje wat doet het ook gebeurt.

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb het ook, als ik mijn eikel flink over mijn hand wrijf(binnenkant)

spuit ik als een gek vocht uit

Reputatie 6
Badge +12

Het kan wel denk ik maar het gebeurt vooral bij vrouwen...

Heel interessant. Volgens mij is dit een redelijk nieuwe ontdekking. Blijkbaar is het vloeistof dat er uit komt iets anders dan sperma. Als jij het leuk vindt, ga je gang.

-Onnodige quote verwijderd-

Klopt, niemand wist er ooit van t is het populairst in azië, maar een bekende cam guy genaamd sebastiancums is er ook mee begonnen.

Ja , dit heb ik ook alleen wel een klein beetje anders. Eerst komt er water en als ik dan doorga kom ik na een paar seconden klaar met sperma. Het voelt beiden wel anders . Bij het water is het gevoel van klaarkomen minder heftig dan bij het klaarkomen van sperma.  Heeft iemand anders dat ook ?

Reputatie 5
Badge +3

is dat water dan misschien voorvocht?

Reageer