Vraag

Squirten


Badge

Hi! Ik hoop dat dit niet raar is maar ik gebruik weleens de vibrator van m'n moeder. Ik wil heel graag eens squirten. Wanneer ik het toppunt van mij orgasme bereik haal ik de vibrator weg omdat ik dan denk dat ik moet plassen. Moet ik doorgaan om te squirten of niet? 


11 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hi

Ik gebruik ook soms de vibo van me moeder.

Dacht dat ik de enige was

Pak jij hem en gebruik jij hem dan ook zo of maak je eerst schoon of condoom om

Ik heb het zelfde als ik kom moet ik ook plassen maar je moet even door gaan dan hou je het niet meer en dan spuit het eruit geen plas dat ruikt en proeft anders

Badge

Ik maak het altijd eerst schoon voordat ik het gebruik. En jij? Heb je trouwens nog ander tips om een orgasme te krijgen? (niet vingeren) 

Reputatie 3
Badge +2

Hi

Meestal ben ik zo geil dat ik dat vergeet en gelijk er mee aan de gang ga.

Soms gebruik ik me tandenborstel. Zachtjes over me clit soms in me.

Op een kussen scheuren

Tampon tegen clit aan vrijven

Badge

Bedankt voor de tips! 

Reputatie 3
Badge +2

Ben je wel eens zo hard klaar gekomen dat je helemaal verstijfde ?

Dat zijn me favoriete manier van komen.

Vul ff mijn topic in hahah

Badge

Ja voelt echt lekker he. En ook dat je benen zo omhoog gaan. 

Badge

Zou je ook mijn andere even kunnen invullen? Ik heb gebruik de vibrator best wel vaak. Is dat raar. Ze heeft zo'n G spot vibrator. En ik krijg echt orgasme maar ik kreun niet. Is dat wel normaal? 

Reputatie 3
Badge +2

Je hoefttoch niet altijd te kreunen 

Ik kreun ook niet als ik weet dat me moeder ook in bed ligt.

Licht toch aan hoe geil je bent en hoe lekker het is en hoe je het beleeft

Badge

Okee😊

Reputatie 2
Badge +4

Hi! Ik hoop dat dit niet raar is maar ik gebruik weleens de vibrator van m'n moeder. Ik wil heel graag eens squirten. Wanneer ik het toppunt van mij orgasme bereik haal ik de vibrator weg omdat ik dan denk dat ik moet plassen. Moet ik doorgaan om te squirten of niet? 

 

Probeer het in te houden tot je echt niet meer kan.. dan voel je dat je moet plassen en dan moet je het laten komen.. dat is squirten.. ik heb een vragenlijst over squirten omdat ik er ook vragen over heb.. misschien helpt het om die in te vullej dan snap ik het ook wat beter misschien

Reputatie 3
Badge +1

Zou je ook mijn andere even kunnen invullen? Ik heb gebruik de vibrator best wel vaak. Is dat raar. Ze heeft zo'n G spot vibrator. En ik krijg echt orgasme maar ik kreun niet. Is dat wel normaal? 

Heyy, ik gebruik echt precies de zelfde vibrator, ook van m'n moeder hahaha. 

Ik squirt er wel mee, wat ik altijd doe, is lekker beginnen met masturbeert, en als ik voel dat ik bijna een orgasme krijg, dan zet ik hem op de hoogste stand, en beweeg ik hem hard heen en weer. 

Je moet inderdaad ff doorgaan als je voelt dat je niet meer kan, en dan kom je hard klaar en squirt je! 

Net na je clitorgasme, als je voelt dat je het niet meer aankan, dan ben je er echt bijnaa

Tenminste, zo werkt het bij mij. Ik begin dan helemaal te trillen enzo, en daarna squirt ik. 

 

Oh en je hoeft niet altijd te kreunen! Ik kreun zelf bijna nooit, tenzij ik helemaal alleen thuis ben en echt tot het uiterste ga. 

 

( als tip, ik ga ook heel goed op de douchekop, dus die zou ik zeker een x proberen als je in de douche bent x) 

Xx

Reageer