Vraag

squirten


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii vorige keer heb ik heel licht gesquirt voor het eerst ik moest wel beetje druk geven maar t is gelukt heel klein beetje daarna heb k t vaker geprobeerd maar lukte niet zonder echt druk te geven maar voelde wel een plas gevoel na het vingeren moet ik altijd naar de wc en me plas is alrijd doorzichtig dan en het ruikt naar niks is dat ook squirt ofz dat er nog niet is uitgekomen of heb jk een soa of iets want ik heb nu bijv als k me niet vinger wel gwn pis geur en kleur enz maar na masturberen niet


10 reacties

Badge

Volgens mij is dat dan nog gwn squirt maar miss kan je proberen nadat je benr klaargekomen/gesquirt nog even doorgaat

Squirt is gewoon plas.  Het komt uit de blaas en is niks anders dan de plas die je doet op de wc. Zoek maar op. 

Nee, dat is niks ergs hoor!

Nee, dat is niks hoor en al helemaal geen soa! Maak je dus geen zorgen!

Badge

Ik weet niet waar je dat hebt gelezen maar het is absoluut geen plas. Vrouwen hebben iets wat hetzelfde werkt als de mannelijke prostaat en kunnen daardoor vocht uitscheiden wat niet uit de blaas komt.

https://www.menshealth.com/nl/sex/a23333838/alles-wat-je-moet-weten-over-squirten/

 

Onnodige quotes verwijderd. 

Nou zoek dan nog naar eens verder.  Ik kan geen link plaatsen maar het is gewoon urine.  

( en dan gewoon een wetenschappelijk artikel lezen en niet de mens health) Google naar op squirt urine. Succes .

Badge

Hey ik ben een jongen van 14 die nooit met een meisje praat. Mijn ouders en school weigeren het over seksuele voorlichting te hebben. Kan je me misschien uitleggen wat dit is, ik snap hier weinig van maar ik wil het wel graag snappen. 

Onnodige quotes verwijderd. 

Badge +1

Hey ik ben een jongen van 14 die nooit met een meisje praat. Mijn ouders en school weigeren het over seksuele voorlichting te hebben. Kan je me misschien uitleggen wat dit is, ik snap hier weinig van maar ik wil het wel graag snappen. 

Onnodige quotes verwijderd. 

Wat wil je snappen?

Denk dat het wel gewoon squirt is hoor alleen met je er nog beetje mee om kunnen gaan. Bij me vriendin moet ik gewoon met vingeren etc een bepaalde spot raken en dan met een beetje druk begint ze te squirten maar dat zal bij iedere meid anders zijn

Badge +1

@Anonimous12 Dit is geen site met uitleg of tutorials en je mag ook niet chatten, koop jij maar lekker een boek over seks en het lichaam!

Reageer