Skip to main content
Vraag

Spuiten tot mn mond

• February 23, 2025
  • 5 reacties
  • 1302 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Ik kan niet echt spuiten bij rukken. Heb al 1 uur lopen edgen maar het komt er maar maar ene heel klein beetje meer kracht uit dus net na m’n navel. Hoe kan ik goed spuiten ? Heb ook geprobeerd een tijdje te wachten maar dit doet ook niet veel. Ben jongen van 16 en heb wit/grijze sperma.

5 reacties

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Ik weet niet hoe vaak je aftrekt maar als je elke dag gaat lopen aftrekken dan kom je iid niet echt ver. 

Zelf kom ik alleen ver klaar als ik of al een hele lange tijd niet heb afgetrokken (denk aan week of meer) of als ik met vrienden aftrek en dan dus echt 2 uur lang al geil ben.

Dan spuit ik zo in mijn eigen gezicht.

Anders komt het maar tot mn navel net zoals bij jou.

Ik denk dat het vooral temaken heeft met de hoeveelheid voorvocht je hebt. En dus ook hoe geil je bent. Voor de rest weet ik het niet echt hoe ik je kan helpen.

• March 1, 2025

Niet iedereen spuit even ver helaas. Ik kom na edgen ook nooit tot m’n gezicht of zo. Hoe opgewonden ik ook ben. Maakt me ook niet uit. Het voelt er niet minde goed om

Forum|alt.badge.img+3

Bedankt voor de reacties! Een week niet rukken ga ik niet volhouden 😂😂 ik kom  de laatste tijd wel veel lekkerder klaar dus het verder ook niet erg maar ik had graag een keer willen spuiten.

Forum|alt.badge.img+5

Je moet met je hoofd en schouders op de grond gaan liggen, en met je onderbenen op een bed/krukje/stoel en jezelf zo omhoog duwen (maar wel met je hoofd en schouders op de grond!).

Hoop dat het lukt

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 27, 2025

@anoniempje6666 

heeft gewerkt super lekker ga ik zeker vaker doen!