Skip to main content
Vraag

Spuiten

  • 22 July 2024
  • 6 reacties
  • 382 Bekeken

Hoi ik ben een jonge van 14 ik heb het probleem dat ik niet kan spuiten het sperma loopt er uit en gaat dan gewoon over mijn piemeltje heen kunnen jullie helpen

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Okay hoi, hier ben ik weer. Hier zie ik dat je wel al sperma hebt en heb je dat al lang? Als maar pas sperma of alleen nog voorvocht hebt dan komt het er niet uitschieten. maar over een tijdje dan gaat dat wel komen hoor. er is ook een trucje als je je pik vastpas onder je eikel als je komt en flink knijpt. dan schiet het er harder en verder uit. niet jezelf echt pijn doen natuurlijk, dat is niet fijn. kijk maar.

Reputatie 7
Badge +5

Een paar dagen uitstellen of edgen 

Reputatie 7
Badge +17

Ik kon ook nooit spuiten. Maar na een tijdje trekken ging ik wel spuiten. Gewoon blijven trekken en je gaat wel een keer spuiten

Groetjes mij @Anoniemxv 

Ik ben 15 jaar en heb nog niet kunnen spuiten maar heb wel het gevoel dat ik dat doe . Ik heb maar 1 keer gehad dat het eruit loopt maar anders niet . Elke keer als ik aftrek en het gevoel heb dat ik spuit doet het gelijk een beetje pijn als ik niks doe voel ik het niet maar als iets mijn eikel dan aanraakt doet het weer pijn . Weet iemand waarom en of heeft iemand tips. Alvast bedankt 

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben 15 jaar en heb nog niet kunnen spuiten maar heb wel het gevoel dat ik dat doe . Ik heb maar 1 keer gehad dat het eruit loopt maar anders niet . Elke keer als ik aftrek en het gevoel heb dat ik spuit doet het gelijk een beetje pijn als ik niks doe voel ik het niet maar als iets mijn eikel dan aanraakt doet het weer pijn . Weet iemand waarom en of heeft iemand tips. Alvast bedankt 

 

@Annoniem.2009 je eikel is het gevoeligste lichaamsdeel van je en als je je gaat aftrekken gaat daar meer bloed naar toe daarom is je eikel zo gevoelig gaat ook weer vanzelf weg 

Reputatie 1
Badge

Als je sperma al produceert. ..bij de ene jongen druipt het langzaam eruit in gemiddeld 10 zaadstralen. Bij de andere schiet je jouw zaad lading kracht  de lucht in tot 2 meter ver. Beide is normaal het heet officeel ejaculeren . 🍌💦

 

 

 

 

....

Reageer