Vraag

spuiten

  • 21 January 2024
  • 6 reacties
  • 1375 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoi allemaal.

 

Ik ben 15 en heb een lul van 16.5cm lang. Ik kan als ik wil best ver sperma spuiten. Vinden meiden dit geil? Laat ook even je leeftijd en cupmaat achter. Als je nog een vraag hebt stel hem gerust aan mij😘


6 reacties

Badge

Komt heeeeeel seriuus over 🤣 , standaard bericht van een 12 jarige die heel onzeker is over z'n lengte 🙈.

Mocht dit zo zijn, wees niet bang hij gaat vanzelf groeien. En de meeste meiden vinden zo'n grote lul helemaal niet fijn. Vooral niet voor de eerste keer.

 

Mocht dit wel echt waar zijn, Sorry voor het hierbovenstaande.

Er zijn meiden die helemaal wilt worden van een grote, maar vooral voor de eerste keer kan het best “kut” zijn. Omdat alles nog best strak is en stroef gaat. Let dan vooral op de grenzen van het meisje.

 

De groeten!

Badge

Hoii meiden vinden het zeker geil ik draag geen bh dat zit heel iri en hoe vinden jullie jongens meiden aantrekkelijk 

 

Badge

Hey @Osidgofdbw,

 

Het is niet absurd groot maar je zit nu denk ik al wel boven gemiddelt op een volwassen man. Volgens mij was het gemiddelde 15cm ofzo (niet gecheckt). 

 

Groetuhh

ja ofcc je bent helemaal goed zoals je bent (16,5 is echt kapot lang) 12, cupmaat echt geen flauw idee

Reputatie 1
Badge

Hoi, ja ik vind dat best geil

Ben 12 cup AA

Reputatie 4
Badge +3

Hi, ik vind het zeker geil en goede grootte enzo.

 

meisje 13 cupmaat D

Reageer