Vraag

Spuiten

  • 3 November 2019
  • 7 reacties
  • 706 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vroeg me af hoeveel van de jongens er spuitend klaarkomt


7 reacties

Ik vroeg me af hoeveel van de jongens er spuitend klaarkomt

Ik kom spuitend klaar :-) 

Ik kom spuitend klaar

tuurlijk spuiten we tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 2

Reputatie 1
Badge +1

Niet alle jongen komen spuitend klaar zo iets van bijna 1 meter zaad ejaculeren. Ik dus wel 😂 maar bij een vriend stroomt het eruit de eikel. Maar zijn orgasme is net zo heftig als die van mij. Als ik lang niet masturbeer dan is het wel nog intenser het lekkerr gevoel. 

Hangt er wat van af ben 15 en nu heb ik een paar straaltjes bij het klaarkomen, 2 a 3x week. Toen ik jonger was masturbeerde ik zowat alle dagen omdat het nieuw was, fijn aanvoelde maar er druppelde na een tijdje wat uit en dat was het tot op een duur het me zorgen gaf. 

Enkele druppels dus ik naar de dokter en hij zei hoe vaak masturbeer je ik zei bijna alle dagen en daar kwam het, de teelballen produceren zaadcellen wat als sperma zal komen maar door overmatig te masturberen krijgen de ballen de kans niet om te produceren waardoor de ejaculatie lager wordt.

Reputatie 1
Badge +1

@Taylor

Bij de ene jongen vloeit of stroomt het zaad in rustige golfjes of stralen uit de penis in 8-12 samenknijpen . Bij de ander spuugt het sperma wel 50-100 cm ver in krachtige golven.

Heeft niks met leeftijd te maken of hoe vaak je het doet. Wel als je op 1 dag 3x zou ejaculeren dan is de laaste keer niet zo intens

 

Het verschilt natuurlijk bij iedereen, maar bij mij ligt het er aan hoe geil ik ben. Als ik heel erg geil ben spuit ik soms wel vanaf mijn penis tot in mijn gezicht (liggend) en soms stroomt het er gewoon uit.

 

JSD

Reageer