Vraag

sportteam onder douche

  • 15 December 2021
  • 3 reacties
  • 2300 Bekeken

Badge

Hello iedereen

Na het sporten trekken we samen af maar iedereen is dus 12-15 en ik ben de oudste de rest is word of is 14 of ze zijn 13 en 2 van 12 maar iedereen trekt samen af in de douche en als oudste vond ik dit raar , en deed niet meer tot ze me overhaalde en dan begonnen ze opnieuw iedereen zijn ding te meten en bleek dat ik dus de grootste had (mss logisch) maar dus sinds dien word er nu ook soms gepijpt maar ik ben de enige die daar gepijpt word niemand anders maar ik vond het dus raar dat ik die bijna 15 ben gepijpt word door jongens van 12 , ik vind het wel soort van geil maar is toch raar , kan iemand zeggen of dit erg is of dat ik het moet stoppen ofzo of niet ?


3 reacties

Badge +1

hoi piet jasserd,

de leeftijds grens van seks tussen minderjarige is vanaf 12 tot 18 dus er is niks mis met wat jullie doen 

groetjes aniniem 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Piet jasserd! Zolang jij je er prima bij voelt en die jongens ook is het helemaal oke! Als je het niet prettig vindt zou je er altijd nog mee kunnen stoppen. Jullie zijn minderjarige dus zo’n groot probleem is het ook niet. Hoewel ik ookalweer niet te ver zou gaan met dit soort dingen. Groetjes!

Badge

Ik reageer laat maar alsnog wil ik ff wat zeggen ja het is niet illegaal ofz en als jullie het leuk vinden zou ik het gwn doen zou het zelf ook wel vinden maar bij ons doen we het niet helaas wil iemand misch trouwens mijn topics checken pls 😔😔

Reageer