Vraag

Sporten met buttplug

  • 17 August 2021
  • 7 reacties
  • 2020 Bekeken

Badge +2

Hallo iedereen ik ben een jongen van 14 en ik ga morgen voetballen. 

Ik zou dit doen met een buttplug maar ik weet niet of dit een slim idee is.

Dus is mijn vraag: is dit een slim idée ?

Of is dit een groot risico?

Alvast bedankt iedereen 


7 reacties

Het lijkt mij niet zo een geweldig idee. Als je verkeerd valt of daar op welke manier dan ook een bal of trap krijgt… Tevens lijkt het me vrij ongemakkelijk met omkleden; hij is toch echt wel enigszins zichtbaar. Zeker als jullie op de club samen douchen.

Mijn advies is om een buttplug niet in te doen bij het voetballen/sporten. Gebruik hem bij voorkeur alleen bij het masturberen. :)

Badge +2

@eenanoniemejongen1 

Beste, 

Ik kleed mij niet om op de club en ik douch mij niet op de club.

En is het zo gevaarlijk om verkeerd te vallen? 

Ik kleed mij niet om op de club en ik douch mij niet op de club.

Ah oké, dat risico loop je dan minder, maar hij kan op de een of andere manier altijd nog opvallen; ook tijdens de wedstrijd.

En is het zo gevaarlijk om verkeerd te vallen? 

Als je verkeerd valt kan je buttplug schade aanrichten aan je anus. Het hangt natuurlijk wel een beetje af van het model, maar zeker als er een bol opzit o.i.d. zou het best fout kunnen gaan. Ik zou het risico persoonlijk niet nemen.

Wat maakt dat je het een goed en/of leuk idee lijkt om een wedstrijd te voetballen met een buttplug in?

Badge +2

@eenanoniemejongen1 

Het is toch maar een training en het lijkt me gewoon een leuk/geil gevoel te geven om een buttplug te dragen. 

@eenanoniemejongen1 

Waarom stel je een vraag om hem vervolgens zelf te beantwoorden?

Waarom wil je dit eigenlijk in eerste instantie? 

[…] het lijkt me gewoon een leuk/geil gevoel te geven om een buttplug te dragen. 

@Lucassss ^^

Reageer