Vraag

sportdag staren

  • 8 July 2022
  • 3 reacties
  • 907 Bekeken

Badge +1

Hey ik heb meschiem een beetje een rare vraag.

Ik had dus laats een sportdag met school alles was wel leuk maar op gegevemomet moesten we rennen gewoon een paar rondjes maar toen merkte ik op dat de helft van de meiden een strakke sporbroek/legging aan hadden en hun bille kwamen daar best wel mooi uit en bij sommege kon ik zelfs hun onderbroek zien.

Is het raar dat ik dan soms naar hun heb gestaard dan wel naar hun bille 


3 reacties

Badge +1

ik ben zelf een meisje en ik denk niet dat andere meiden het leuk vinden als je naar hun kont staart  als ik jou was zou ik hiermee stoppen

Zoals @Snoepje al zegt, is dit vaak ongewenst gedrag. Hoe mooi sommige mensen ook zijn  tijdens het rennen, geeft jou dat niet meteen het recht om ernaar te staren. Veel mensen vinden dat niet fijn. 

Ik kan heel goed begrijpen dat het lastig is om soms weg te kijken, maar probeer altijd te herinneren dat de persoon naar wie je staart dat waarschijnlijk niet leuk vindt. :)

Idk… het is natuurlijk niet raar… jongens raken in de puberteit en dan raken ze gewoon in de verleiding. Dan is natuurlijk de vraag of je het wel moet doen. Zoals de twee mensen hierboven zeggen zouden ze het niet fijn vinden. En als jongen kan ik hier denk ik niet echt een correcte  mening over geven, maar ik geef hem toch. Ik denk zelf dat kort kijken niet echt kwaad kan (vooral omdat de meeste jongens het niet echt kunnen laten, sorry?) maar langer dan 3 seconden kijken is vaak onbeleefd en ongemakkelijk.  Dus probeer dat te vermeiden…  misschien zouden meisjes die zich een beetje uitdagend kleedden het niet zo erg vinden maar dat is het denk ik nog steeds heel ongemakkelijk dat je hele klas kan zien  dat je zo naar iemand loopt te gluren ;)

Reageer