Skip to main content

Heyy mijn tweede topic alweerr🥰

Gister was ik aan het logeren bij een jongen, als vrienden dus nog geen verkering, (wil hem wel vragen tho)  maar toen we een film aan het kijken waren zette hij hem opeens op pauze en keek mij aan en vroeg (heel netjes) of ik een keer seks met hem wilde proberen, we hadden al een keer voor de grap gezoend. Maar ik wees het dus af, maar nu heb ik eigenlijk wel spijt. Want ik wil wel graag lekker seks. Het is nu heel awkward tussen ons toen we elkaar weer zagen, dus hoe moet ik vragen of aangeven dat ik toch eigenlijk wel seks met hem wil… en het niet ongemakkelijk maken

Groetjesss xxx 🥰🥰💕

als je nog is alleen bent met hem, zou ik dat echt wel zeggen

 


Als je er echt zeker van bent dat je het graag wilt moet je het gewoon nog eens met hem bespreken. Dat kan misschien wat awkward zijn maar daar is niks aan te doen.  De eerste seks met iemand is sws wel ongemakkelijk, dus ja..,.😅

Denk er nog eens goed over na en als je denkt dat je er klaar voor bent, go for it zou ik zeggen. En als je het gaat doen, doe het wel veilig.

 


"Je overviel me een beetje vorige keer, misschien moet je het nog eens vragen"


@Juliette_xxx1234 

Je kunt vragen wil je me ontmaagden... als je nog maagd bent ... Ik was effe nog aan het twijfelen of  ik echt seks met jou wilde ? De meeste jongen zullen dat graag doen de eerste te zijn!

 

 

 


Reageer