Vraag

Spijt van avond met vrienden

  • 30 January 2022
  • 20 reacties
  • 6820 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Halloo, ben een 13 jarige jongen en ik zit in de tweede klas.

In de klas kan iedereen het eigenlijk wel goed met elkaar vinden. Er zitten maar 9 jongens en 4 meisjes bij ons in de klas. We hebben met alle jongens van de klas sinds het begin van de brugklas een groepje opgebouwd. 

Het verhaal wat ik nu ga vertellen weer niemand, alleen de jongens in dat vriendengroepje. Het is een redelijk lang verhaal, maar ik zou het wel fijn vinden als je het leest en misschien ook eventjes wil reageren. 

 

Het was juli (2021) en het was dus heel erg warm. De ouders van een van onze vrienden waren op vakantie en er was voor de rest ook niemand thuis, maar hij woonde in een hele grote villa. Hij had ook een redelijk groot zwembad achter in de tuin, dus we hadden afgesproken om bij hem te gaan logeren. Dit was ook de allereerste keer dat wij met z'n alle (negenen) bij elkaar kwamen.

We kwamen dus rond 11 uur 's ochtend met z'n achten naar die vriend toe en we hadden rustig wat met elkaar gegeten en daarna gingen we ff zwemmen. We zijn nog ff naar de Jumbo geweest en toen hebben we nog ff gegamed. Tot zover dus nog niks geks. De dag ging redelijk snel voorbij en het was al gauw 20:00. We hadden pizza besteld en daarmee nog eventjes gekloot. Ze hadden verlichting en verwarming in dat zwembad, dus we konden er nog de hele avond in blijven. We hadden nog ff film gekeken en toen verveelde we ons een beetje en toen gingen we truth or dare doen. We begonnen met een beetje "normale" vragen. Iemand moest een stukje pizza in het zwembad dopen en toen opeten, dus ik weet niet of dat helemaal normaal is, maar voor de rest was er nog niet zo veel geks aan. Wat later op de avond (23:00 ofzo) begonnen we wat meer vragen over seks, aftrekken etc. te stellen. We werden allemaal al een beetje geil en we kregen een stijve. We trokken onze (zwem)broek uit en gingen echt van alles doen. Onszelf aftrekken, elkaar aftrekken, elkaar pijpen, onze piemels vergelijken en toen hebben we ook nog een spelletje gedaan. We hadden lootjes gemaakt met de namen van iedereen erop. Degene van wie jij het lootje trok moest jij letterlijk trekken. Je moest dus diegene aftrekken en alle sperma die eruit kwam moest je opvangen in een glas en opdrinken. Dat leek ons een grappig idee. Onder tussen hadden we (voor onze leeftijd) ook al redelijk veel alcohol gehad, dus we wisten niet meer helemaal wat we aan het doen waren. Voor de rest van de avond/nacht hebben we ook naakt rondgelopen.

Een van onze vrienden is om 01:00 's nachts helemaal naakt naar huis gerent om nog wat drugs te halen. We hadden dus ook nog lekker gesnoven. 

Rond 01:30 kwam de vriendin van die gast waar we dat feestje hadden. Zij belde aan en schrok zich rot toen 9 dertienjarige dronken jongens die helemaal naakt waren de deur open maakte (wat natuurlijk ook te begrijpen is). Ze was al redelijk snel over de schrok heen en trok in de hal ook al haar kleren uit. Ze had wel nog een bikini aan, dus ze was niet helemaal naakt. We hadden nog wat biertjes gedronken, chips gehad, elkaar afgetrokken en we vonden het wel goed geweest. Rond 06:00 gingen we naar bed. Omdat we zo'n grote villa voor onszelf hadden we voor elke twee mensen 1 kamer. We waren dus met z'n tienen, dus dat kwam precies goed uit (die vriendin bleef ook slapen) Ik mocht samen met mijn beste vriend in de keuken slapen. We konden allemaal niet slapen en toen is iedereen maar weer naar beneden gekomen. Alleen die jonge waarvan de villa was en zijn vriendin niet. We hadden ons nog een zak chips gepakt, maar waren toch wel benieuwd waarom ze er niet waren. We gingen rustig naar boven en hoorde wat gekreun vanuit hun kamer. We wisten allemaal al hoe ver het was. Terwijl de 2 tortelduifjes lekker seks hadden leek het ons een goed idee om ze te laten schrikken. Dat was goed gelukt. Ze schrokken enorm, maar uiteindelijk konden we er allemaal wel om lachen. We waren allemaal nog steeds stomdronken en we hadden een soort van anale seks met elkaar (als je het zo mag noemen). Het leek ons in ieder geval een goed idee om elkaar penis in elkaars kontgat te steken.

We zijn weer allemaal gaan slapen en we hebben tot 15:00 geslapen ofzo. Ik was als eerste wakker en ben maar alvast begonnen met opruimen, want het was een grote puinhoop. Toen de rest ook wakker was hebben ze me geholpen en zijn we naar huis gegaan. 

 

Ik heb er nog over nagedacht en dit was natuurlijk alles behalve verantwoord, ontzettend dom, maar vooral heel erg idioot (al helemaal op onze leeftijd). Ik heb hier enorme spijt van. Ik ben altijd al een beetje het brave jongetje geweest en nu doe ik in een avond een heleboel dingen die ik niet had mogen doen. Dat ik samen met een paar jongens van mijn leeftijd ga aftrekken is nog tot daar aan toe, maar stomdronken worden, drugs snuiven, anale seks hebben... Daar was ik nog niet klaar voor. Mijn ouders weten dit nog niet, maar ik bang om het ze te vertellen. Het lijkt me wel tijd om het na 7 maanden te vertellen... 

Ik heb dus eigenlijk 2 vragen: Heeft iemand ook zo iets doms gedaan waar hij later heel veel spijt van kreeg.

Hoe vertel ik dit aan mijn ouders.

 

Groetjes

 


20 reacties

Ik snap dat je er spijt van hebt, als je nog niet klaar bent voor dat soort dingen is dat niet fijn. Maar daarentegen denk ik niet dat het verstandig is om te vertellen aan je ouders, dat zal blijvende schade hebben aan jullie relatie en hun kunnen toch niks er aan doen want het is al gebeurd. Zelf zou ik het gewoon geheim houden voor je ouders en misschien met 1 van die vrienden het erover hebben. 

Reputatie 4
Badge +4

Ik snap dat je er spijt van hebt, als je nog niet klaar bent voor dat soort dingen is dat niet fijn. Maar daarentegen denk ik niet dat het verstandig is om te vertellen aan je ouders, dat zal blijvende schade hebben aan jullie relatie en hun kunnen toch niks er aan doen want het is al gebeurd. Zelf zou ik het gewoon geheim houden voor je ouders en misschien met 1 van die vrienden het erover hebben. 

Ok, bedankt

Reputatie 6
Badge +7

Tsja… het hoort erbij als je opgroeit dat je dingen doet waar je je achteraf voor schaamt. 

Het hoort er ook bij dat je niet meer van dat gevoel afkomt door het je ouders te vertellen. Je moet er zelf mee leren leven en mee om leren gaan. En misschien dit soort situaties in de toekomst herkennen. 

Het is een ervaring. Die vormt jou, en dat is op zich niet verkeerd.   Opgroeien/volwassen worden bestaat niet uit nooit fouten maken, maar om kunnen gaan met het feit dat iedereen fouten maakt en toch weer door moet.

Dat is juist een hele mooie les, kijk maar naar wat mensen roepen over iemand die één foutje heeft gemaakt. Ze willen zo iemand het liefst helemaal kapot maken.  Misschien helpt het jou een keer om niet met die mensen mee te roepen als een ander eens in de fout gaat.    

Er is niemand beschadigd op die avond. En wie weet komt er zo weer wat goeds van.

 

Reputatie 2
Badge +2

Wil ff opmerking maken... super vet dat je dit hebt kunnen doen! Geweldige ervaring toch? Miss wat domme dingen gedaan maar kijk eens terug, was het een leuke dag of niet? Soms moet je op het moment leven en niet nadenken. Veel mensen  kunnen dat niet en zijn heel serieus over wat ze doen maar wat jij hier hebt gedaan zou ik geen spijt van hebben. 

Ik snap wrm je er spijt van zou hebben ivm alle dingen die je hebt gedaan en hoe je je gedragen hebt maar stel je was braaf niet begonnen over truth or dare en had niks gedronken en was gaan slapen om 00.00 was je dag dan nog zo leuk geweest? 

Je bent altijd het brave jongetje geweest zei je? Dan heb je dit dus wel verdient.

Het enige gekke vind ik hoe kan je aan die drugs komen op je 13 haha. En als je toch iemand de schuld wil geven; die ouders van dat ene kind hadden je niet met alcohol alleen in een villa moeten laten 😏. Maar ja bekijk het gwn positief en zie het als een beleving! Ik ben jaloers!

 

Reputatie 4
Badge +4

 

Het enige gekke vind ik hoe kan je aan die drugs komen op je 13 haha. En als je toch iemand de schuld wil geven; die ouders van dat ene kind hadden je niet met alcohol alleen in een villa moeten laten 😏.

 

 

Volgens mij heeft die vriend die naakt drugs was gaan halen een oudere broer die dealt

Reputatie 4
Badge +4

Bedankt voor jullie reacties

Badge

Hey jongen-anoniempje08,

Wat super fijn voor je toch, al is het eenmalig het is toch een super toffe ervaring.

Als ik jou was zou ik misschien even wachten om het aan je ouders te vertellen of misschien wel niet, ze zullen heel erg schrikken denk ik 😉.

Groet

tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 7: het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Reputatie 3
Badge +1

ja… t is niet zo slim maar ik zal eerlijk zeggen ik had dat ook

ik weet niet of je ouders je gaan slaan of naar de gevangenis brengen want hou oud waren die meiden

en zoniet zeg ze gwoon

bijf …… waneer het een rustige avond is en je bent een hele week lief geweest

zeg ze dan van wat er is gebeurd enzv en als je  niet wil dat ze iets doen zeg het ook

het komt goed ja pa?

nice bal maar doe het niet meer en als je het niet wil zeggen is niet erg maar je heb we veel spijt en vertel dat die matties vn je ook ja jammmer dat we geen nummmers mogen geven want ik kon je mattie zijn bro ik ken deze shit

x jordan

Badge
  1. als je het doet doe het dan goed MET EEN LEKKER MEISJE EN NIET MET JE FUCKING VRIENDEN. (ik weet dat je stom dronken was maar alsnog)
  2. ik weet dat je spijt hebt ervan maar ik zou het niet vertellen, want dan kan je de relatie met je ouders echt verpesten.
Reputatie 7
Badge +4

@niet mijn eigen naam hoezo met een lekker meisje, jongens en jongens kan toch net als meisjes en meisjes ook? Voor de rest apart verhaal, mijn vrienden starten nu rond de 16 pas met drinken dus ik heb niks bijzonders om het mee te vergelijken.

Badge

Hoi Topicopener,

ik heb het erg te doen met je, het is inderdaad niet heel verstandig om op deze leeftijd al te drinken, snuiven en seks te hebben. Het is vooral ook al gevaarlijk. Ik zou het er gewoon met je ouders over hebben, ik weet niet of je een beetje chille ouders hebt?, maar je kan in ieder geval altijd dingen kwijt bij ouders (tenzij je echt rot ouders hebt, dat moet je zelf een beetje inschatten). Ik zou het dus gewoon bespreken met een voor-afspraak: dat je ouders wel boos op je mogen worden maar dat dit geen veranderingen in jullie samenleving moet veroorzaken. Jij hebt er ook veel spijt van en dat is waarom je het bij hun neerlegt, ik weet bijna wel zeker dat (als je normale ouders hebt, wat hopen mag) ze het begrijpen en je verdere steun krijgt in deze, nou ja ik weet niet of je het zo wilt noemen maar: “trauma” (dit klinkt overigens heel heftig. Maar je mag zelf bepalen hoe je dit hele gebeuren noemt). Als je het er vaker over gaat hebben dan komt het wel steeds terug. Je kan dan wel goed inzien wat je mis hebt gedaan maar het is nooit fijn om zulke dingen weer te herleven. Ik zou het gewoon een of twee keer met je ouders het er over hebben, en dus ook gewoon goed vertellen wat er is gebeurd, niet achterhouden (tenzij je echt iets niet wilt vertellen omdat je dan weet dat ze gaan flippen) en het dan ook gewoon achter je laten.  Hoe eerder je het vergeet hoe beter. Niemand gunt het natuurlijk niemand om hierdoor nou nachten wakker door te liggen, bewijzen van spreken. Maar wie weet, misschien vindt hij het wel fijn om het zo vaak mogelijk te vertellen tegen wie dan ook om het juist te accepteren en te denken: ja, dit was stom, maar het is al gebeurd. En het verleden kan ik niet maar aanpassen. Alleen de toekomst kan ik nog veranderen zodat ik het verleden vergeet. 
ik zou zeggen: vind jouw manier om het te vergeten en vertel het sowieso aan je ouders, met voor-afspraak natuurlijk! Als je echt te bang bent om het te  vertellen aan je ouders, kan je het altijd nog bij ‘de kindertelefoon: bellen’ kwijt en vragen om tips.

 

veel succes en sterkte!

 

Groetjes boe!

 

Halloo, ben een 13 jarige jongen en ik zit in de tweede klas.

In de klas kan iedereen het eigenlijk wel goed met elkaar vinden. Er zitten maar 9 jongens en 4 meisjes bij ons in de klas. We hebben met alle jongens van de klas sinds het begin van de brugklas een groepje opgebouwd. 

Het verhaal wat ik nu ga vertellen weer niemand, alleen de jongens in dat vriendengroepje. Het is een redelijk lang verhaal, maar ik zou het wel fijn vinden als je het leest en misschien ook eventjes wil reageren. 

Ik heb je verhaal gelezen en ga ook zeker even reageren want ik heb nog best wat vragen? Geen idee of je dit antwoord nog leest aangezien het topic al van een hele tijd terug is?

 

Het was juli (2021) en het was dus heel erg warm. De ouders van een van onze vrienden waren op vakantie en er was voor de rest ook niemand thuis, maar hij woonde in een hele grote villa. Hij had ook een redelijk groot zwembad achter in de tuin, dus we hadden afgesproken om bij hem te gaan logeren. Dit was ook de allereerste keer dat wij met z'n alle (negenen) bij elkaar kwamen.

Jullie zijn dus bij die vriend thuis gebleven, die was alleen thuis? Jullie waren toen allemaal een jaar of 12. . .  Mochten jullie op deze leeftijd allemaal bij die jongen blijven slapen terwijl er geen volwassen persoon in de buurt was?

We kwamen dus rond 11 uur 's ochtend met z'n achten naar die vriend toe en we hadden rustig wat met elkaar gegeten en daarna gingen we ff zwemmen. We zijn nog ff naar de Jumbo geweest en toen hebben we nog ff gegamed. Tot zover dus nog niks geks. De dag ging redelijk snel voorbij en het was al gauw 20:00. We hadden pizza besteld en daarmee nog eventjes gekloot. Ze hadden verlichting en verwarming in dat zwembad, dus we konden er nog de hele avond in blijven. We hadden nog ff film gekeken en toen verveelde we ons een beetje en toen gingen we truth or dare doen. We begonnen met een beetje "normale" vragen. Iemand moest een stukje pizza in het zwembad dopen en toen opeten, dus ik weet niet of dat helemaal normaal is, maar voor de rest was er nog niet zo veel geks aan. Wat later op de avond (23:00 ofzo) begonnen we wat meer vragen over seks, aftrekken etc. te stellen. We werden allemaal al een beetje geil en we kregen een stijve. We trokken onze (zwem)broek uit en gingen echt van alles doen. Onszelf aftrekken, elkaar aftrekken, elkaar pijpen, onze piemels vergelijken en toen hebben we ook nog een spelletje gedaan.

Vond iedereen dit leuk? Want ik kan mij zo voorstellen dat er van 9 jongens echt wel 1 of 2 zijn die hier niet aan mee wilde doen of zich er niet prettig bij voelde?

We hadden lootjes gemaakt met de namen van iedereen erop. Degene van wie jij het lootje trok moest jij letterlijk trekken. Je moest dus diegene aftrekken en alle sperma die eruit kwam moest je opvangen in een glas en opdrinken. Dat leek ons een grappig idee. Onder tussen hadden we (voor onze leeftijd) ook al redelijk veel alcohol gehad,

Hoe kan je zoveel alcohol op hebben als 12 jarige, zelf gekocht kan niet want dat krijg je niet mee? En ik ga ervan uit dat die ouders van dat huis geen alcohol laten staan als ze hun zoon van 12 alleen thuis laten ( wat natuurlijk al niet in de haak is) Meenemen bij de andere van huis lijkt mij ook lastig, want dat zal geen enkele ouder goedkeuren op die leeftijd. . . 

dus we wisten niet meer helemaal wat we aan het doen waren. Voor de rest van de avond/nacht hebben we ook naakt rondgelopen.

Een van onze vrienden is om 01:00 's nachts helemaal naakt naar huis gerent om nog wat drugs te halen. We hadden dus ook nog lekker gesnoven. 

Jullie hadden zoveel gedronken dat je niet echt meer wist wat jullie aan het doen waren toch? Hoe kan je dan weten dat er naakt is rondgelopen, en er 1 iemand om precies 1 uur in de nacht naar huis is gegaan voor drugs? 

En die jongen die dat is gaan halen heeft toen geen preek gehad van zijn ouders. . .  zo van joh wat doe jij hier dronken midden in de nacht thuis?

Rond 01:30 kwam de vriendin van die gast waar we dat feestje hadden.

Er van uit gaan dat die vriendin een beetje dezelfde leeftijd heeft als jij en je vrienden, wat deed zij nog zo laat op straat?

Zij belde aan en schrok zich rot toen 9 dertienjarige dronken jongens die helemaal naakt waren de deur open maakte (wat natuurlijk ook te begrijpen is). Ze was al redelijk snel over de schrok heen en trok in de hal ook al haar kleren uit.

Als iemand zo in shock is kan ik mij bijna niet voorstellen dat zo’n meisje zich zo comfortabel heeft gevoeld om daarna ook maar wat kleding uit te trekken, en niemand te gaan waarschuwen of hulp te gaan halen?

Ze had wel nog een bikini aan, dus ze was niet helemaal naakt. We hadden nog wat biertjes gedronken, chips gehad, elkaar afgetrokken en we vonden het wel goed geweest. Rond 06:00 gingen we naar bed. Omdat we zo'n grote villa voor onszelf hadden we voor elke twee mensen 1 kamer. We waren dus met z'n tienen, dus dat kwam precies goed uit (die vriendin bleef ook slapen) Ik mocht samen met mijn beste vriend in de keuken slapen. We konden allemaal niet slapen en toen is iedereen maar weer naar beneden gekomen. Alleen die jonge waarvan de villa was en zijn vriendin niet. We hadden ons nog een zak chips gepakt, maar waren toch wel benieuwd waarom ze er niet waren. We gingen rustig naar boven en hoorde wat gekreun vanuit hun kamer. We wisten allemaal al hoe ver het was. Terwijl de 2 tortelduifjes lekker seks hadden

Best jong om dan al seks te hebben toch?

leek het ons een goed idee om ze te laten schrikken. Dat was goed gelukt. Ze schrokken enorm, maar uiteindelijk konden we er allemaal wel om lachen. We waren allemaal nog steeds stomdronken

Nog steeds stomdronekn, hoe weet je dan nog wel precies wat jij en de anderen allemaal gedaan hebben?

en we hadden een soort van anale seks met elkaar (als je het zo mag noemen). Het leek ons in ieder geval een goed idee om elkaar penis in elkaars kontgat te steken.

We zijn weer allemaal gaan slapen en we hebben tot 15:00 geslapen ofzo. Ik was als eerste wakker en ben maar alvast begonnen met opruimen, want het was een grote puinhoop.

Top dat je bent begonnen met opruimen, is altijd fijn als alles weer netjes aan kant is en je niet kunt zien dat er een feestje is geweest!

Toen de rest ook wakker was hebben ze me geholpen en zijn we naar huis gegaan. 

En toen jullie thuis kwamen heeft geen van jullie ouders gevraagd goh wat zie je er beroerd uit (drank en drugs, weinig slaap)? Want dat zie je vaak nog wel een tijdje hoor, en helemaal als je nog zo jong bent. . . 

Ik heb er nog over nagedacht en dit was natuurlijk alles behalve verantwoord, ontzettend dom, maar vooral heel erg idioot

En misschien ook een heeeeeeeel klein beetje (of veel) niet helemaal waar. . . of?

(al helemaal op onze leeftijd). Ik heb hier enorme spijt van. Ik ben altijd al een beetje het brave jongetje geweest en nu doe ik in een avond een heleboel dingen die ik niet had mogen doen. Dat ik samen met een paar jongens van mijn leeftijd ga aftrekken is nog tot daar aan toe, maar stomdronken worden, drugs snuiven, anale seks hebben... Daar was ik nog niet klaar voor. Mijn ouders weten dit nog niet, maar ik bang om het ze te vertellen. Het lijkt me wel tijd om het na 7 maanden te vertellen... 

Ik heb dus eigenlijk 2 vragen: Heeft iemand ook zo iets doms gedaan waar hij later heel veel spijt van kreeg.

Hoe vertel ik dit aan mijn ouders.

 

Groetjes

 

 

-onnodige quote verwijderd-

Ga je nou serieus bij elk verhaal het in twijfel trekken? Ik snap niet dat je die moeite neemt om een verhaal van 1,5 geleden op te zoeken en dan te reageren.  Laat die jongen toch zijn verhaaltje vertellen.  Als je het niet gelooft reageer je toch gewoon niet?

-onnodige quotes verwijderd- 

Denk dat je mij hiermee bedoelt @Mimo? Als je iets door had gescrold had je kunnen zien dat ik niet de eerste was die na een dik jaar op deze topic had gereageerd. . .  Zag deze topic vanmorgen als eerst voorbij komen, gelezen en reactie op gegeven. 😊

Ik neem hier voor echt geen extra moeite hoor, en ik zoek het ook niet op! Als ik dit zou doen had ik er een dag taak aan, en die tijd heb ik helemaal niet joh😅

En ik reageer bij heel veel verhalen, geef hier ook vaak duidelijk een mening, en ja dit is niet altijd wat iemand anders graag zou willen horen.  En als ik iets lees waar ik twijfel bij heb, mag ik dit toch op een nette manier laten weten? 🤔

Mijn reactie is door de check geweest, dus blijkbaar vind KT mijn reactie in orde. 👍🏻

Als jij een ‘probleem’ hebt met dat ik alles in twijfel trek, dan mag jij dit vinden, maar hoef jij dit dan toch ook niet aan mij te laten weten? 

Geen haat, probeer alleen maar duidelijk te maken dat iedereen op elkaar mag reageren, leuk of niet, zolang het maar netjes is. 

-onnodige quotes verwijderd-

Nou dat doe ik dan toch ook? Je netjes laten weten dat ik niet snap waarom je steeds verhalen in twijfel trekt? Mijn reactie is om door de check geweest dus dan zal het wel mogen. 

-onnodige quotes verwijderd- 

@Mimo je laat het mij idd netjes weten, maar wel met erbij te vertellen dat jij denkt dat ik alles in twijfel trek, en ik wilde daarop laten weten dat dit helemaal niet zo is.  Je zegt dat ik die jongen lekker moet laten, en er dan maar niet op moet reageren, maar ik moet niks, dus dit voelde een beetje dwingend ipv een oprecht en netjes advies, maar dat is hoe ik het voel hé, voordat daar weer misverstanden over komen! En ja ook het 2de bericht van mij zat weer in check.  

Heb geen zin in gedoe en het is alweer off topic, dus doei!!!

-onnodige quote verwijderd-

Ga je nou serieus bij elk verhaal het in twijfel trekken? Ik snap niet dat je die moeite neemt om een verhaal van 1,5 geleden op te zoeken en dan te reageren.  Laat die jongen toch zijn verhaaltje vertellen.  Als je het niet gelooft reageer je toch gewoon niet?

Denk dat je mij hiermee bedoelt @Mimo? Als je iets door had gescrold had je kunnen zien dat ik niet de eerste was die na een dik jaar op deze topic had gereageerd. . .  Zag deze topic vanmorgen als eerst voorbij komen, gelezen en reactie op gegeven. 😊

Ik neem hier voor echt geen extra moeite hoor, en ik zoek het ook niet op! Als ik dit zou doen had ik er een dag taak aan, en die tijd heb ik helemaal niet joh😅

En ik reageer bij heel veel verhalen, geef hier ook vaak duidelijk een mening, en ja dit is niet altijd wat iemand anders graag zou willen horen.  En als ik iets lees waar ik twijfel bij heb, mag ik dit toch op een nette manier laten weten? 🤔

Mijn reactie is door de check geweest, dus blijkbaar vind KT mijn reactie in orde. 👍🏻

Als jij een ‘probleem’ hebt met dat ik alles in twijfel trek, dan mag jij dit vinden, maar hoef jij dit dan toch ook niet aan mij te laten weten? 

Geen haat, probeer alleen maar duidelijk te maken dat iedereen op elkaar mag reageren, leuk of niet, zolang het maar netjes is. 

Nou dat doe ik dan toch ook? Je netjes laten weten dat ik niet snap waarom je steeds verhalen in twijfel trekt? Mijn reactie is om door de check geweest dus dan zal het wel mogen. 

Ik heb hier niks mee te maken, maar ik kan het niet laten om hier op te reageren.

Verhalen in twijfel trekken is omdat het soms zo ontzettend ongeloofwaardig is. Lekker kritisch reageren is meestal wel goed, vind ik. @TikTak trekt niet steeds verhalen in twijfel, wel vaak, maar niet steeds. Ik vind persoonlijk dat @TikTak dat wel goed doet.  Reacties die door de check zijn gekomen mogen niet altijd. Ik heb zo vaak dat mijn reactie door de check is gekomen en dat ie vervolgens weer verwijderd wordt, omdat ik iemands verhaal in twijfel trek. Dus door de check betekent niet altijd dat ie mag.

Zo meteen krijg ik waarschijnlijk te horen dat ik off-topic ga (:

 

Reputatie 4
Badge +2

hoi forumgebruikers,

 hele goede discussie wat jullie hebben, maar zoals @OnbekendeAnnoniem en @TikTak al hebben aangegeven zijn jullie offtopic aan het gaan.

willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

groetjes,

Yasmin de Kindertelefoon

Badge

Ik wou gwn even zeggen echt kk ziek verhaal bro

Badge

ik vind het een verhaal dat je niet vaak hoort maar het lijkt mij wel verstandig om het aan je ouders te vertellen

Reageer