Skip to main content

Hey hoi. Even kort; ik was 16 en werkte bij een restaurant samen met een andere chef van rond de 30. Hij hield van seksgrappen en zo daagden we elkaar een beetje uit. Eerst was het niks maar ik vond hem echt interessant (vriendschappelijk). 

Een hele tijd ging voorbij en ik belanden bij hem in de auto. Hij is getrouwd en hij zette de auto aan de kant. We praatten even met elkaar en toen begon hij me te zoenen. Ik voelde niks: ik wist niet wat ik moest voelen want ik wist dat hij getrouwd was. Tot op de dag van vandaag spookt het vaak door mijn hoofd en weet niet of ik me hier terecht schuldig over mag voelen omdat ik ook meedeed en 'meespeelde'. Terwijl ik dacht dat het nooit zover zou komen. Ik vond er op dat moment niks van want het overdonderde me heel erg. Maar ik vond het achteraf echt heel vervelend en vies. Echt. En ik was nog maar 16.

Is het terecht dat ik me hier zo druk om maak en zo schuldig voel?

Hij had dit niet moeten doen lijkt mij  en schuldig voelen hoef jij je niet hij wel 

Heyy,

Echt naar dat dit is gebeurd en dat dit je zo dwars zit.. Jij hebt echt niks fout gedaan en je hoeft je hier niet schuldig om te voelen. Die man had jouw nooit zomaar mogen zoenen en hij zit hier fout.

Ik weet niet echt goed wat ik je verder voor tips moet geven, maar je kan altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten om dit te bespreken als dat je fijn lijkt de mensen daar kunnen je denk ik ook wel verder helpen.

Sterkte!

Liefs, ItsJustMe <3

Puur misbruik. Hij is 30 en heeft een vrouw, jij was 16 en overdonderd. Schuldig voelen moet je niet doen. Jij kon hier niets aan doen.

Is niet echt misbruik wat gezoend  heel onschuldig.  Wou je dit echt niet was je geen contact aan het  houden net die getrouwde man.  Vergeef hem en breng hem niet in de problemen is toch een tijd geleden ....mijn mening😇

Is niet echt misbruik wat gezoend  heel onschuldig.  Wou je dit echt niet was je geen contact aan het  houden net die getrouwde man.  Vergeef hem en breng hem niet in de problemen is toch een tijd geleden ....mijn mening😇

Als een volwassen iemand haar tegen haar mening zoent is dat gewoon misbruik.  Of ze er aangifte van doet of niet is haar keuze, maar het is wel misbruik.

Reageer