Skip to main content
Vraag

sperma spuiten en hoeveelheid

• May 6, 2025
  • 8 reacties
  • 566 Bekeken

Hoii,

Ik ben 13 en als ik me aftrek heb ik maar weinig sperma en het spuit er ook niet uit, hoe kan ik zorgen dat ik dat wel krijg en en meer sperma?

8 reacties

• May 6, 2025

@driesterren  https://infocvb.nl/zaadkwaliteit/ is een artikel waarin enkele dingen staan die je kan doen om je sperma kwaliteit te bevorderen
Maar je bent ook nog maar 13 tot je 21ste groeit je zaadproductie en je ballen nog. je hoeft je nog helemaal niet druk te maken om je sperma. De hoeveelheid sperma die een volwassen man spuit bij zijn eerste lading van de dag is tussen de 2 en 6 milliliter. en een theelepel is 5 ml. Dat is niet heel veel, toch.

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 6, 2025

Is het niet gewoon je leeftijd? Jongens produceren pas vanaf 13/14 sperma geloof ik, gemiddeld, dus ik denk dat het gewoon nog een jaar of twee duurt?

Niet roken en veel bewegen en goed slapen wordt vaak genoemd om de kwaliteit van het sperma te verbeteren. Maar of je dan ook meer hoeveelheid hebt, weet ik niet.

Andere vraag: is het heel belangrijk?

• May 6, 2025

Geen idee

maar sperma is wel supercool om te zien spuiten of er uit zien komen

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 7, 2025

Zeker 😍

Forum|alt.badge.img

Ik spuit al edge ik een beetje makkelijk tot mn gezicht ahahaha en soms nog wel verder

• May 10, 2025

Is gewoon je leeftijd. Je hoeft je echt nog geen zorgen te maken over de kwaliteit van je sperma.

Je kan ook edgen proberen. Dan moet je even stoppen als je voelt dat je bijna komt. Dan ga je weer door. Dit herhaal je zo vaak als je kunt. Meestal voelt het klaarkomen dan veel beter en is de kans dat je spuit ook groter.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 29, 2025

Is je leeftijd, komt later echt nog wel. Je kan proberen te edgen.

Of wacht gewoon een paar dagen voordat je weer gaat aftrekken.

Forum|alt.badge.img

Ik ben 14 en bij mij komt er ook nog niks uit, geen stres