Ik ben 17 en ik heb al sperma geproefd. Maar ik wil nu een keer sperma snuiven heeft er al iemand ervaring mee?
Hoi hoi ! Nou, om even te reageren, dat van dat paarden sperma is niet echt een optie hoor, harstikke duur! Beperk het maar beter tot je eigen . En
Groetjes liefsTartan X
Nog gelukt,
Zat het niet vast in je neus?
Liefs.
ik heb het eens opgezocht of het verstandig is om sperma te snuiven. maar het is af te raden om dat je een infectie kan oplopen en je luchtwegen kunnen verstopt raken.
(ps: ik wil het heel graag een keertje doen voor de wetenschap)
Sperma droogt snel op in de buitenlucht en vormt een korstje. Schraap dat van je buik als je gemasturbeerd hebt en vermaal het en je hebt je spermasnuifpoeder.
Ik vind het vreemd dat je dat zou doen want het kan toch geen enkel effect hebben, enkel dat je ervan moet niezen.
Toch leuk, om dit zo weer terug te lezen.
Hoi
heb je nog nieuws voor ons?
Juli is bijna op de helft, dus je kunt bijna af gaan tellen…..
Je kunt altijd nog een crowdfunding organiseren in cash of natura of een spons-or loop dat iedereen iets in een sp….. nou ja, laat maar, het zijn misschien ook niet de beste ideeën.
Licht eraan wat je eet toch. Als je veel ananas eet word je sperma toch zoeter?
dat heb ik ook wel eens gelezen.
Ik eet wel veel fruit, maar niet heel veel ananas en mijne is toch altijd wel zoetig.
Ik ben gewoon een heel braaf jongetje, denk ik.
Andere jongens die ik ken hebben ook wel zoetig en van sommige smaakt het niet echt ergens naar en sommige wat zoutig of bitter. Don't ask why, how I know
Nou ja, als je per se wil, mag dat wel hoor. Ik heb het niet alleen van horen zeggen, zeg maar.
Het smaakt niet echt naar iets wat al bestaat... een beetje zout/bitter ofzo, niet heel lekker
het ligt er ook aan bij wie je het haalt, wie je ‘dealer’ is, zeg maar
Ik weet niet wat jij gebruikt hebt, maar volgens mij is dat verdomd goed spul
bedoel je wat
ik weet wel dat als ik een keertje bij jou op de eco-boerderij of bij
Doei,
Ook compleet over het hoofd gezien 🫢. "Dont ask how i know" Nu ben ik toch wel benieuwd🫢
Groetjes mij
(Ps kt verwijder niet de quote please)
Ik vind het leuk om jullie reacties te lezen. en zeker van
Ik vertik het om te proberen. maar het is nu jammer dat het nnn is dus bij deze beloof ik dat het in 2024 zal doen.
groetje
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.