Ik ben 17 en ik heb al sperma geproefd. Maar ik wil nu een keer sperma snuiven heeft er al iemand ervaring mee?
Nee... what the-
Kan dit ? En beetje raar maar hoe smaakt het
Heel bijzonder weer. Dacht dat ik alles wel had gehoord hier
Maar goed, geen ervaring mee. Laat je ff weten hoe het was?
Interessant! Moet dat in poedervorm? Hoe droog je het dan in? Of gewoon nat via een rietje? Met tissues voor daarna. In ieder geval voegt dit wel weer wat toe aan ons rijke aanbod aan wetenswaardigheden
Tartan
Ben hier ook wel benieuwd naar
Groetjes mij
Hoi
sperma snuiven lijkt me echt wel snuiven3.0
ik heb wel eens gehad dat ik net wat geslikt had en dat we toen zo moesten lachen dat het er weer door mijn neus uitkwam, maar snuiven en hoe dan, met een rietjes zoals
en
Heel bijzonder weer. Dacht dat ik alles wel had gehoord hier
nou, dat dacht je maar
… I got something for you when I get home (ja, kom maar eens mee naar mijn huis)
Better be good (ik ga je zekerweten verrassen)
I been everywhere (dat dacht je maar)
But I ain't seen nothing yet (ik ga het je zo laten zien, geduld)
I deserve it one of these days, oh yeah (je verdient het zeker)
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh, but I ain't seen nothing yet (rustig, rustig)
… Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
I ain't seen nothing yet
I'll wait, I'll wait, I'll wait (dat is je geraden)
If you wanna how me what I ain't seen (ik ga het je echt zo vertellen)
Where I ain't been (en daar ben je echt nog nooit geweest)
La-la-la-la-la-la-la-la-la-la
en wat is het dan dat je nog nooit gezien hebt…. nou sperma snuiven
https://www.youtube.com/watch?v=4cia_v4vxfE
Bachman Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet 1974 Video Sound HQ
Ik heb ook wel sperma geproefd (van mezelf en anderen) en ik vind dat ook wel lekker en opwindend. Zal ook wel voor een deel te maken hebben met dat ik op jongens val, maar aan sperma snuiven heb ik iig nog nooit eerder gedacht en eigenlijk ook nooit over gehoord.
Dus, ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Ik 'veroordeel’ je er niet over, maar ik snap het eigenlijk ook niet helemaal.
Als je sperma door je neus opsnuift komt het toch weer in je keel/ mondholte, dus ja…. als je pech hebt schiet het in je bijholtes en als je dan nog meer pech hebt gaat het misschien ontsteken , maar ik weet niet zeker of dat ook echt kan, dus kijk je wel uit ajb.
Hebben ze het bij 'spuiten slikken’ https://npo.nl/npo3/spuiten-en-slikken nooit geprobeerd?
Ik ben echt benieuwd naar jouw ervaringen en ga je het dan doen met je eigen sperma of haal je dat in een 'growshop’ of hoe heten die dingen waar je ook paddo's enzo kan kopen.
Maar, ik denk dat je best je eigen dinges kan laten 'growen’ en in een ‘handomdraai’ heb je genoeg om het uit te proberen.
Succes en ik best serieus benieuwd
Doei,
Kan wat zijn natuurlijk. Ik denk wel dat je voor een top ervaring een paar dagen moet sparen. Of misschien weet
Tover xxx
Hoi hoi,
Succes!
Groetjes liefs Tartan X
Persoonlijk lijkt het me best vies. Want als je neus opdroogt blijft het sperma nog zitten. Mensen bedenken de gekste dingen
Ik ga het niet proberen, maar hoe.gong het
Liefs
Van mij hoef je niet in de hoek te staan hoor
Haha dankjewel
Liefs Tover xxx
ik heb slecht nieuws voor jullie, ik probeer in de maand juli niet klaar te komen.
dus jullie moeten wachten tot augustus om te horen hoe het gegaan is met mijn sperma te snuiven.
of jullie kunnen het keer proberen en zeggen wat jullie ervan
(Ps: wat is dat allemaal over die paarden sperma???)
groetjes vanuit België
Dat je het misschien met paarden sperma kan proberen
Groetjes mij
Sterkte met een maand niet klaarkomen. Is het een beetje vol te houden?
Over paardensperma houd ik m’n mond. Dat onderwerp laat ik aan
Ik zou het bewaren bij max 5 °
Koel bewaren dus. Ik zou het potje/flesje/whatever wel duidelijk labelen om misverstanden te voorkomen
Hoe kom ik aan paarden sperma? Kan het ook van een ander dier? Hoe veel kost dat?
Groetjes mij
Wat een interessant topic hoor...
Heeeel vaag haha
Kan dit ? En beetje raar maar hoe smaakt het
Het smaakt niet echt naar iets wat al bestaat... een beetje zout/bitter ofzo, niet heel lekker
Licht eraan wat je eet toch. Als je veel ananas eet word je sperma toch zoeter?
Groetjes mij
Ik weet niet wat jij gebruikt hebt, maar volgens mij is dat verdomd goed spul
Hoi
heb je nog nieuws voor ons?
Juli is bijna op de helft, dus je kunt bijna af gaan tellen…..
Je kunt altijd nog een crowdfunding organiseren in cash of natura of een spons-or loop dat iedereen iets in een sp….. nou ja, laat maar, het zijn misschien ook niet de beste ideeën.
Licht eraan wat je eet toch. Als je veel ananas eet word je sperma toch zoeter?
dat heb ik ook wel eens gelezen.
Ik eet wel veel fruit, maar niet heel veel ananas en mijne is toch altijd wel zoetig.
Ik ben gewoon een heel braaf jongetje, denk ik.
Andere jongens die ik ken hebben ook wel zoetig en van sommige smaakt het niet echt ergens naar en sommige wat zoutig of bitter. Don't ask why, how I know
Nou ja, als je per se wil, mag dat wel hoor. Ik heb het niet alleen van horen zeggen, zeg maar.
Het smaakt niet echt naar iets wat al bestaat... een beetje zout/bitter ofzo, niet heel lekker
het ligt er ook aan bij wie je het haalt, wie je ‘dealer’ is, zeg maar
Ik weet niet wat jij gebruikt hebt, maar volgens mij is dat verdomd goed spul
bedoel je wat
ik weet wel dat als ik een keertje bij jou op de eco-boerderij of bij
Doei,
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.