Vraag

sperma slikken

  • 12 May 2020
  • 5 reacties
  • 1877 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeyy, ik heb een vraag

ik lees of hoor weleens dat het slecht is om sperma door te slikken of dat je daar HIV van kan krijgen ofzo. Maar sommige zeggen dat het gewoon kan enzo. Maar wat is nou de echte waarheid???? Kan je sperma doorslikken of niet? 
 


5 reacties

Ja 

Hoe oud ben jij?

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo Big_Snake,

 

fijn dat je meedenkt. De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Je kan wel sperma doorslikken, dat klopt.  Maar van sperma in je mond, ook als je het niet doorslikt, kan je een soa krijgen, zoals HIV.

Zie deze bron : https://sense.info/nl/soas/soas-voorkomen/wat-veilig-en-wat-niet

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

 

 

Je kunt gemakkelijk sperma slikken  enkel is een persoon besmet is met HIV dan kan dit door lichaamssappen overgedragen worden dus bv als je iemand pijpt met HIV en zijn sperma slikt kun je HIV krijgen is deze persoon niet besmet is de kans minuscuul maar het maakt niet dat de kans op een SOA er niet is want deze kunnen op verschillende manieren overgedragen worden 

Badge

de kans om HIV op te lopen door te pijpen en sperma te slikken is zeer nihil. dit is enkelt mogelijk als je wondjes aan de tandvlees/mondholte hebt. HIV moet zich namelijk zien binnen te dringen in je bloedbaan, wat zonder wondje nooit zal lukken. je kunt er wel orale chlamydia/gonorroe van oplopen

Badge

ik vind het zelf best lekker en het kan ook gewoon niks aan de hand

Reageer