Vraag

Sperma proeven

  • 14 January 2021
  • 6 reacties
  • 1326 Bekeken

Badge +2

Ik ben een jongen van 14. 

Ik zou graag eens mijn eigen sperma proeven. 

Maar ik durf dit niet echt. 

Heeft iemand tips en/of ervaringen?

Zijn hier ook bijwerkingen van? 


6 reacties

Badge

hallo Ik321, Ik raad je aan om niet je sperma te proeven. Het is niet goed voor je. Voor zover ik weet heeft het geen bijwerkingen, maar ik zou het niet doen, het is niet echt goed voor je.

-AnoniemWasTaken

Ik heb mijn eigen sperma wel eens geproefd. Het is niet echt vies. Beetje zout vind ik. Als je gaat rukken en je komt klaar kan je het zo van je hand likken. 

Badge

Hey hi, 

 

Zover ik weet is sperma slikken of innemen gezond en heeft het geen bijwerkingen, Om dit te proeven kan je het bijv van je hand aflikken, Maar, Het is hartstikke gezond! Dus het is mogelijk! 

 

Met vriendelijke Groet, Nick 

In tegenstelling tot wat @AnoniemWasTaken zegt, kan  sperma geen kwaad. Sperma schijnt juist heel gezond te zijn.

Je zegt dat je niet durft. Daar is dan vast een reden voor. Iets houdt je tegen. Je moet voor jezelf bepalen of je het eens gaat proberen. Ik wil je adviseren om niet te veel te luisteren naar meningen van anderen, luister vooral naar hoe je er zelf instaat. Als jij niet wilt, moet je het niet doen. Als je erg nieuwsgierig dan probeer je het. Jouw keuze. Maar weet dus dat het geen kwaad kan.

Ik vind het wel lekker om zo nu en dan een druppeltje in mijn mond stoppen maar een hele kwak vind ik te veel. Sommige vinden het lekker en andere vies. Het is een kwestie van smaak.

Je kunt het prima proeven zonder dat je ervan dood gaat. 

Reputatie 1
Badge

Hoi! Je kan het doen als je het wil het is niet gevaarlijk ofzo ik heb zelf ook wel is mijn vinger in mijn mond gedaan het is niet raar 

 

Reageer