Skip to main content

Hoi allemaal, misschien een gekke vraag en gek dat ik dit doe maar vraag me af of meer jongens dit doen en wat meiden er van vinden.

Ik heb best een lange voorhuid, zelfs zo lang dat als ik een stijve heb ik hem helemaal over mijn eikel kan doen.  Als ik klaarkom hou ik vaak mijn voorhuid dichtgeknepen  zodat ik mijn sperma in mijn voorhuid spuit als  in een soort zakje. Het voelt dan heel intens als ik spuit. En het is handig omdat ik geen sperma hoef op te ruimen want ik laat dan boven de wc mijn voorhuid los en valt alle sperma er zo  uit het "zakje” de wc in.  Soms gaat het mis want ik heb altijd veel sperma en dan past niet altijd alles in het “zakje” en knoei ik ermee maar meestal gaat het goed.

Zijn er meer jongens die dit doen of ben ik raar?

Ik heb er wel ooit van gehoord dat het bestaat maar ken niemand die het eigenlijk vaker dan 1x doet omdat ze het een keer wouden proberen.

Zelf vind ik het handiger om boven de wc te staan als je klaarkomt omdat je het dan kan doorspoelen, jezelf meteen kan schoonmaken met wc papier, en doorspoelen, en dan heb je geen gedoe.

Je bent niet raar omdat je dit doet maar het is misschien wel een beetje bijzonder.

onnodige quote verwijderd 

Ik zou graag willen dat ik het zo kon, ik ben besneden dus meestal lukt het niet. Heel soms wel ligt eraan hoe hard mijn piemel is omdat ik dat bijna geen huid heb.

Reageer