Skip to main content

Hey iedereen, Ik heb even een vraagje :)

Ik ging een uurtje geleden aftrekken ( deed het vandaag voor het eerst, leek me grappig) maar na 30 seconden al voelde ik dat ik klaar ging komen??? Het was een beetje doorzichtig en een klein beetje wit en plakkerig en best wel wat veel,  maar volgens mij heb ik nog nooit een natte droom gehad.

Nu zijn mijn vragen:

- heb ik dan toch wel een natte droom gehad maar ik had het niet door?

- is het sperma of voorvocht?

Alvast bedankt!

Groetjes, @Monkeyboy69

Hoi @Monkeyboy69 !

Voorvocht is volgens mij doorzichtig, het zal dan sperma zijn geweest.

 


Hoi, antwoord op je eerste vraag, als je die hebt gehad had je het zeker gemerkt. Want dan gebeurt precies wat je nu ook had maar dan in je slaap. Dan wordt je er echt wel wakker van 🙂 

Tweede vraag, ik denk beide, want toen je klaarkwam is het voorvocht wel iets eerder geweest maar omdat het je 1e was en dus wel snel is dat verschil er niet. Alles komt dan min of meer tegelijk.   Je merkt dat vanzelf wel als je het gelijkelijk zou doen.  En belangrijkste is natuurlijk dat het fijn voelt 😉

Groetjes liefs Tartan X 


Correctie:  geleidelijk bedoelde ik, excuus. Dus als je het langzaam opbouwt. 


@Jesse_6567 @Tartan13, bedankt :)


Hey! Ja klopt helemaal wat @Tartan13  en @Jesse_6567  zeggen.  Volgens mij komt het ook vlak achter elkaar. Zeker je eerste . En ja van een natte droom wordt je zeker wakker. Ik had dat 4 maandjes geleden voor het eerst en dat was precies zoals jij zegt. En idd, het gevoel is fijner als je langzaam gaat. Toch bijzonder eig vind ik, als je nadenkt wat dat sperma in zich heeft. 

Liefs Tover xxx


Voorvocht hoeft niet per de helder te zijn als je lang aftrekt vormt het soms een wit schuim maar als je je plotseling heel raar voelde en je een spasme kreeg tot er allemaal wit spul uit kwam was het sperma en nee je hoeft niet per se eerst een natte droom te hebben gehad voordat je sperma heb het kan ook gewoon toeval zijn geweest dat als je een maand of 2 langer had gewacht dat je dan wel een natte droom kreeg maar sommige jongens hebben ze ook gewoon niet en (recyclen) hun sperma dit gebeurt al na een week niet klaarkomen en als je  geen hoog libido heb hoef je niet per se natte dromen te hebben 


Niet iedereen krijgt een nattedroom dus dat kan kloppen


ik trek mij regelmatig af maar ik krijg toch nog natte dromen in mijn bed. Ik denk dat ik een beetje seks verslaafd ben.

Ik heb wel een hoog libido. Dat hebben mijn ouders al eens laten onderzoeken.


Waarschijnlijk gewoon voorvocht en sperma tegelijk als dat kan

#verwijder de check 


Reageer