Hallo ik ben 15 jaar en mijn ouders zijn gescheiden. Ik wissel week om week dus woon om de week bij mijn vader samen met mijn broers maar de laatste paar weken heb ik gemerkt dat mijn vuile slipjes en bh’s verdwijnen en wanneer ik ze terugvind zitten ze vol sperma. Ik voel me hier heel ongemakkelijk bij en weet niet van wie deze sperma is. Hoe kan ik er achter komen van wie dit is?
DNA test doen.
Of als jullie een familie groepsapp hebben ff vragen wie zo achterlijk is om jouw bh’s en slipjes onder te spuiten. Als je die niet hebt kun je een briefje op de koelkast hangen.
Ik zou het verder ook niet weten.
Heel veel succes en sterkte.
Hey! Bah zeg! Wat raar ! Daar kom je niet achter denk ik. Tip: gooi ze niet bij de was maar houd ze apart in een zakje en was ze zelf in de machine. 60° katoen of 40° synthetisch.
Liefs Tover xxx
Heyy!
dat is raar! Ik denk dat je ze moet wassen of aan je broer vragen of hij dat doet. Ik zou ze niet aan doen als er iets in zit, want als het sperma van je broer is dan is het gevaarlijk, want dan kun je SOA’s krijgen. Veel succes!
Hey! Bah zeg! Wat raar ! Daar kom je niet achter denk ik. Tip: gooi ze niet bij de was maar houd ze apart in een zakje en was ze zelf in de machine. 60° katoen of 40° synthetisch.
Liefs Tover xxx
Ik gooi ze gewoon weg dat mijn vader er maar nieuwe moet kopen.
DNA test doen.
Of als jullie een familie groepsapp hebben ff vragen wie zo achterlijk is om jouw bh’s en slipjes onder te spuiten. Als je die niet hebt kun je een briefje op de koelkast hangen.
Ik zou het verder ook niet weten.
Heel veel succes en sterkte.
Dankuwel, wat zou jij dan op het briefje schrijven?
Als je het wat netter/vriendelijker wilt zou je dit kunnen doen: “Willen de heren hun sperma in zakdoekjes oid achterlaten en niet in mijn ondergoed? Bij voorbaat dank.”
-onnodige quote verwijderd-
Ik heb het post-itje op de koelkast gepakt
Goed zo. Ik hoop voor je dat ze er mee ophouden want het is wel erg ranzig.
-onnodige quote verwijderd-
Wat zou ik doen als het mijn vader is want dat zou ranzig zijn
Veel succes ermee.
Wie was het nu?
Wie was het nu
Weet je wie het was?
Weet je wie het was?
Alle 2 mijn broers
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.