Skip to main content

Ik heb dus echt een extreem rare vraag, maar aangezien jullie toch niet weten wie ik ben zal het wel goed zijn.
Ik ben een jongen van 14 en ik wil voelen/ervaren hoe het is om sperma in mijn anus gespoten of te hebben
alleen heb ik geen vriendje of vrienden die dit willen, ook heb ik de mogelijkheid om een sekstoy te kopen ook niet. laat even wat achter en alvast bedankt!

Tja, als je niemand hebt om dat bij je te doen houdt het op ben ik bang


Misschien iets van een knijpfles of spuitbus waarin je zegmaar iets doet wat de structuur van sperma doen en dat dan in je anus spuiten?


Klaarkomen in een spuitje of een knijpflesje en dat gebruiken om in te spuiten of een beetje plas gebruiken of water als je plas vies vind dan kan je tegelijkertijd nog aftrekken en klaarkomen.


uhmm zelf heb ik geen pik dus ik zou het niet weten… misschien melk erin doen?


Ja je moet wel iemand hebben anders is het een hele andere ervaring maar het voelt een beetje of er een heel warm papje in je kont word gespoten maar dit namaken lukt echt niet en doe t pas als je er zelf klaar voor bent


Je kunt ook masturberen en de sperma in je anus duwen.


Heb het inmiddels wel vaak ervaren met me vriendje. Het is basically zo dat zijn pik dikker werd en toen voelde ik het heel nat en warm worden. Thats it


Hoi @iemand213,

 

ik weet het zelf ook nog niet, want ik ben en heb nog nooit geneukt, maar mijn vriendje en ik hebben het er wel eens over gehad en het lijkt ons ergens wel leuk en fijn om te doen…..enige is dat ik zijn piemel nogal dik (of moet ik zeggen dick 😂) vind….en ik er nog niet echt iets in heb gehad….dus hij heeft me nu al een paar keer gevingerd en ja, misschien van de zomer dat we het eens gaan doen. Hij zegt dat als ik het fijn(er)  vind ik hem eerst mag neuken…

Verder heb ik niet echt tips. Ik weet wel hoe het voelt als ie in mijn mond klaarkomt en je voelt dan wel zijn piemel soort van pompen en je proeft natuurlijk sperma….misschien voel je zoiets ook als je geneukt wordt….je proeft natuurlijk niks…..ik weet ook niet of je echt zijn sperma kan voelen als ie spuit….idk, maar volgens @jongen15jaar2005 voel je het wel nat en warm worden. Ik ben benieuwd...

 

Sorry, meer weet ik er niet over

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


@MickeyMouse en @iemand213 Ik zou als je anale seks doet een condoom gebruiken want anders bestaat er een kans op soa's en dat gun ik jullie niet.

 

Groetjes, 

@Ann0 


Hoi. 

Helaas kan ik je alleen helpen bij hoe het voelde bij mij. Het voelde heel warm en zacht. Uiteindelijk kwam het er bij mij weer uit lopen maar ik weet niet of dat bij iedereen is.

Dat was t eenige waar ik je mee kan helpen hoop ik.

 


Reageer