Vraag

Sperma

  • 1 June 2021
  • 5 reacties
  • 316 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Vaak actief
  • 424 reacties

Ik ben een jongen van 14 bijna 15 en ik spuit best veel sperma. En soms spuit ik weinig. Hebben jullie dit ook

Hoeveel sperma spuiten jullie 


5 reacties

De hoeveelheid verschilt ontzettend per persoon en per keer. Mocht je je er druk over maken, dan hoeft dat echt niet, alles is oké. :)

Reputatie 7
Badge +19

Dat is gewoon normaal hoor. Dont worry

Heyy

 

Dat is niet raar hoor de hoeveelheid sperma kan enorm verschillen per keer! Volgens mij kan er een link liggen met de hoeveelheid keren dat je masturbeert. Als je bijvoorbeeld iedere dag masturbeert produceer je volgens mij wat minder sperma dan als je om de 3 dagen masturbeert.
 

In ieder geval is het niks om je druk over te maken!

Groetjes van mij.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi niks aan de hand, is beter dan alleen weinig denk ik :)   ik dacht eerst ook van jeetje wat gebeurt er maar na een tijdje voel je wel dat het normaal is. En soms komt er niet veel dat kan ook.  en als er na de tijd verder geen last van hebt is het gewoon goed denk ik

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Hey Julian12, bedankt voor je bericht. Ik wil gwn graag veel sperma hebben omdat ik dat hele geil vind want ik heb af en toe seks met mijn vriendin en ze trekt mij af en als er geen sperma uit komt dan is er geen bal aan. Daarom wilde ik veel hebben

X MCES

Reageer