Vraag

sperma

  • 2 September 2020
  • 4 reacties
  • 430 Bekeken

Badge

Dag ik ben een jonge 14 jaar en na het klaar komen is met sperma niet wit is dit heel raar en ik merk ook dat als ik onder de douche klaar kom dat het dan veel langer duurt ?


4 reacties

Heyy

Het is heel normaal dat je sperma niet spierwit is hoor, maak je daar geen zorgen over.

Over dat klaarkomen in de douche, dat had ik vroeger ook, al is het ondertussen al wat jaartjes geleden dat ik onder de douche heb afgetrokken, maarja dan nog.

 

Groetjs

Hi Anonymous10,

 

@Kaas123  heeft gelijk dat sperma niet helemaal spierwit is, kijk maar op https://wikikids.nl/Sperma

Veel jongens die ik ken komen onder de douche minder snel klaar, maar het ligt er ook aan of je zit, staat of ligt. In onze douche kun je languit liggen en das wel lekker als je dan tijdens het aftrekken ook de douchestraal op je ballen/kruis zet, dus ja mogelijkheden genoeg. Bij zitten kun je dat ook doen, met de douchekop erop. Is wel geil, maar je moet wel ff proberen dat de straal niet te hard staat enzo. Gewoon proberen. Pak gwn ff een plastic tuinstoel of krukje en dan zit je iig lekker. na het douchen kun je die stoel weer ff droog maken met en doekje. Wel grappig als jij dan weet wat er allemaal in die stoel gebeurd is als je er later iemand anders in ziet zitten :yum:

Als je staand niet zo snel klaar komt, dan kun je eens proberen op je tenen te gaan staan en dan kom ik wel sneller en bij vrienden werkt dat trucje vaak ook wel. Je kunt dan bijvoorbeeld op je tenen staan en een beetje met je linker arm zo voorover tegen de muur leunen (of tegen je vriendje of vriendinnetje als jullie samen douchen) en  tegelijk met rechts aftrekken. Of net andersom als je liever met links je piemel beet pakt.

Succes.

 

Groetjes,

M&M's

tijdens douchen duurt klaarkomen idd langer, probeer te zitten of te liggen

Mijn sperma is ook niet zo wit dus maak je maar geen zorgen

 

gr. Mij

Reageer