Beantwoord

Sperma

  • 15 April 2019
  • 10 reacties
  • 4921 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ff een klein vraagje ik ben gay en wil weten als je seks heb met een andere jongen blijf sperma dan lang in je anus zitten
ik ben er benieuwd naar
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 April 2019, 20:07

Bekijk origineel

10 reacties

Iemand
Hey!

Sorry, ik heb geen idee hoe dat zit. Ik denk dat het er gewoonlijk wel uit zal lopen, maar dat er toch restjes kunnen blijven zitten. Het lijkt me aangewezen om nadien toch even te douchen, maar ik ben geen professional, misschien kan iemand anders die wel anaal-seksueel actief is hier een antwoord op geven?
Hey,
ik denk dat dit geen kwaad kan. Je lichaam reinigt zich automatisch dus vormt dit geen probleem.(natuurlijk doet je lichaam dit wel op zijn eigen tempo) Als je echt wil dat het snel weg is kan je je douchen of een bad nemen zoals @xLotx zei. Hoewel het niet zeker is dat alles weg is kan je daardoor je lichaam wel activeren.

Alvast heel veel succes!
Zon☀️
@Zon Dus het gaat het zelfde plek weer er uit waar het in kwam
Ja, normaal wel.
Hey,
ik denk dat dit geen kwaad kan. Je lichaam reinigt zich automatisch dus vormt dit geen probleem.(natuurlijk doet je lichaam dit wel op zijn eigen tempo) Als je echt wil dat het snel weg is kan je je douchen of een bad nemen zoals @xLotx zei. Hoewel het niet zeker is dat alles weg is kan je daardoor je lichaam wel activeren.

Alvast heel veel succes!
Zon☀️

Maar wat bd je met activeren
@Zon is het ook normaal dat ik sperma vies vind het idee dat ik het proef of in me mond krijg vind ik vies is dat normaal bij iemand die gay is? Of weet @M en Ms dat beter
Hey,
Met activeren bedoel ik dat je je lichaam doet werken. In het bad ontspant heel je lichaam. Na het bad of de douche begint je lichaam dus "met een schone lei". De gedachte dat je sperma in je mond krijgt is inderdaad een vieze gedachte als je dat nog nooit gedaan hebt. Je kan altijd een kommetje of een zakdoek naast je bed leggen als je denkt dat het zover is. Twijfel niet om nog een topic te starten als je nog vragen hebt! De kindertelefoon staat graag voor je klaar!
Reputatie 7
Badge +6

Hallo @Eenpersoons,

Ik ben gay en heb wel eens seks gehad met een jongen en die is ool in mijn anus gekomen en bet liep er eigenlijk bijna meteen wel weer uit.

Ik vond het eerst ook een vies idee om sperma in mijn komt te hebben .aar ik heb het toen een keertje gedaan en toen was het eigenlijk heel erg lekker.

 

Groetjes,

Ocapi1234

je kan het wel inhouden zoals je je poep inhoud, maar na een tijdje hou je dat niet meer vol en dan loopt het er wel uit

 

mvg Ye Ah

Reageer