spelletjes voor sex

  • 10 March 2024
  • 3 reacties
  • 341 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoiiii 

ik ben een jongen van 14 en ik wil eens samen met m’n vriendin sex spelletjes spelen lijk spelletjes om elkaar uit te dagen of uit te kleden ofzo die dingen iemand die leuke ideeën heeft je zou mij en misschien ook andere jongens en meisjes wel kunne helpen om sex leuker te maken 

Zou lief zijn als je reageert en eens mijn andere topics bekijkt als je het interessant lijkt


3 reacties

Badge

naakt twister bijvoorbeeld

strippoker

potjes pesten spelen en elke keer als jij wint moet de ander een kledingstuk uitdoen

Reputatie 6
Badge +3

Doen dat de ene persoon de ander niet mag aanraken terwijl die persoon je teased 

 

dus persoon 1 mag niet persoon 2 aanraken maar persoon 2 die teased persoon 1

Badge

We hebben een (normale) jenga waarvan we de stukjes in drieeen hebben gesplitst. Op één derde heb ik "seksuele” uitdagingen, nieuwe spannende dingen geschreven, op de tweede derde heeft mijn vriendin hetzelfde gedaan en het laatste deel hebben we leeg gehouden. Alles omdraaien en dan random de jenga opbouwen zoals altijd. 
Dan gaan we jenga spelen zoals je altijd doet, wanneer je een steentje uithaalt met een uitdaging erop, moeten we dat doen.
We hebben ook een paar leuke dingen bij de solow gekocht. Zoals dobbelstenen met  verschillende acties op één dobbelsteen en plaatjes van plekken van het lichaaam op de andere. Je gooit dus de dobbelstenen en dan krijg "zoenen” "borst" 

 

Reageer