Vraag

speeltjes voor sex bestellen

  • 9 June 2022
  • 6 reacties
  • 633 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje en ik ben 13 jaar ik wil voor me zelf speeltjes bestellen zoals vibrator en dildo ik wil dit het liefst bestellen maar dan ben ik bang dat m'n moeder dan vraagt "wat heb je besteld" en dat wil ik voorkomen heeft iemand tips hoe ik dit wel kan doen en anders tips Zodat ik geen vibrator of dildo hoef te bestellen en anders iets dat ik in huis heb met vriendelijke groet anoniempje200009

graag antwoord 


6 reacties

Badge

er zijn heel veel manieren voor meiden om te masturberen. Wat heb je allemaal geprobeerd? Ik hoorde van een vriendin van me dat een douchestraal heel erg lekker voelt heb je dat wel eens geprobeerd? Ze zei ook dat ze op een kussen rijd of een knuffel met onderbroek aan 

dat is we allemaal wat goedkoper dan een speeltje of dat je ouders er achter komen

succes!

Reputatie 4
Badge +3

Koop een cadeaubon voor bol.com ofz en laat het afleveren bij een bestelpunt. 

Zoals hierboven, haal bijv. met contant briefjes van 10 cadeaukaarten bij je lokale albert heijn of jumbo etc. Activeer je cadeaukaarten op bol.com en laat het afleveren een pakketpunt bij bijv. die supermarkt (of ergens waar je nooit komt).

Je kunt ook pinnen bij appie en dan een chocola reep kopen ofz zodat het niet een rond bedrag is, dan zeg je dat je boodschappen deed voor iemand bijv. 

 

Hoe ik t heb gedaan was eerst op easytoys.nl kijken naar iets leuks en die naam dan in bol.com overtypen, dan heb je een goedoverzicht, en bij bol.com is t vaak veel goedkoper.

 

Succes!

Reputatie 1
Badge +1

Er zijn ook veel alternatieven in huis, alledaagse dingen.

ik heb weleens gehoord dat iemand het handvat van een zaklamp als dildo gebruikte. Je kan echt heel veel als dildo of vibrator gebruiken, maar fruit of groentes zijn niet zulke goede ideeën.  Gebruik het wel altijd veilig met een condoom of weet dat het heel goed schoon is. maak het voorwerk na afloop ook weer schoon met speciale zeep van bijvoorbeeld Lactacyd, die is veilig voor je vagina.

voor vibrators: er zijn apps op je telefoon die je telefoon dan laten trillen, dat kan je je clit masturberen.  Ook een elektrische tandenborstel verricht wonderen (gebruik wel de achterkant van een apart opzet stukje). 

veel succes en groetjes van Blue!

Badge

Yo,


Het is niet het beste idee om random voorwerpen naar binnen te werpen..
Wat ik vroeger vaak deed toen ik geen seksspeeltjes had is met de massage douchestraal spelen, werkt super goed!
Er zijn seksshops zoals Easytoys die alles compleet discreet verpakken. Er staat dan geen verwijzing van een naam op je bankafschrift en de doos is blanco. Je kan dan tegen je moeder zeggen dat het een pakketje is van een vriend (en het dan goed verstoppen) als ze er naar vraagt.

Succes!
 

Reputatie 5
Badge +5

Koop een cadeaubon voor bol.com ofz en laat het afleveren bij een bestelpunt. 

Heb dit zelf ook gedaan... werkt perfect

Reageer