Skip to main content

Hey Allemaal 🙂,

Gisteren was ik bezig met het opruimen van de kledingkast en het wegleggen van de strings van mijn zus en mezelf. Terwijl ik door haar lade ging, stuitte ik onverwachts op een vibrator van haar.. Ik heb het netjes teruggelegd omdat ik het niet meteen durfde weg te nemen. Nu overweeg ik om haar te vragen of ik dit eens mag gebruiken, of het op zijn minst met haar te bespreken. Wat zouden jullie doen?

-Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6.-

Hoiii,

Ik zou het niet doen, want het is onhygiënisch of als je het doet, goed schoonmaken!

Groetjes, justGhast


Als je een goede band met je zus hebt en denkt dat ze het niet ongemakkelijk vind om hierover te praten, dan kun je het natuurlijk doen, waarom niet. Haar vibrator gebruiken zou ik niet doen, maar misschien kunnen jullie het wel hebben over hoe zij het vindt en misschien kun je dan zelf ook een kopen als zin het aan raadt. 


Hey 

Denk wel spannend om het dan zo ineens tegen te komen? Ik zou het verder niet gebruiken, misschien zelf eentje kopen? 

Groetjes 


Hoii! Ik weet niet hoe goed jullie band is, maar als ik jou was zou ik haar privacy respecteren en het met rust laten.

Liefs -Ikweetgeennaam321


Heyy,

Het is natuurlijk wel een privé iets van haar en we weten natuurlijk ook niet hoe jullie band is. Als je je op je gemak voelt bij je zus kan je het er wel met haar over hebben, maar persoonlijk zou ik het laten rusten.

Haar speeltje gebruiken zou ik sowieso ook niet doen dat is netjes en ook niet hygiënisch. Je kan beter zelf een speeltje kopen bij bijvoorbeeld de Kruidvat zodat je zelf iets hebt dat is wel zo fijn en zo hygiënisch.

Groetjess van ItsJustMe :)


Reageer