Vraag

Speeltje kopen

  • 5 February 2023
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Badge

hoii, ik heb een leuk speeltje gevonden bij bol.com en die wil ik kopen maar ik ben bang dat mijn ouders erachter komen omdat ik nooit iets bestel, ik heb cadeaubonnen dus die ga ik dan gebruiken zodat het niet van mijn rekening af gaat, mijn volgende stap zou dan zijn het afhalen bij een bezorgpunt  zodat het niet aan de deur komt maar dit mislukt al omdat het een brievenbuspakje is en je het dus niet kan afhalen bij een bezorgpunt, dit is een probleem want als je het laat bezorgen komt het in de postnl app te staan die mijn ouders gebruiken dus zien ze dat ik iets heb besteld en gaan ze vragen wat, ik ga dan zeggen dat ik een boek heb gekocht en dan is het wel goed denk ik. deze stappen  gaan nog wel goed maar dan moet ik voordat ik bestel ook nog een bezorgmoment aangeven en dat kan bijna iedere dag en dan word het geleverd tussen 9 uur 's ochtends en 10 uur s’avonds wat erg breed is en dus kunnen mijn ouders als het pakketje bezorgd word thuis zijn wat erg vervelend is want ik moet dan het pakketje open maken en dan zien ze dat het geen boek is dus ja dat is een beetje mijn probleem.  ik hoop dat het duidelijk is hihi

 

ohja en nog even een extra vraag, hoe moet je je vibrator het beste bewaren?  wat is het veiligst?


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

hoi!

je zou het pakketje bij een vriend of vriendin kunnen laten leveren? moet je misschien vragen of dat kan. en als het goed is kan je een brievenbus-pakketje ook ophalen. als de optie op de website staat moet het goed komen! veel succes.

anoniem meisje :)

Reageer