Skip to main content

hoi, ik heb de lovense lush 3 en ik wil hem super graag gebruiken en hij moet in de vagina zeg maar. ik krijg het grote deel van het speeltje erin maar het eind stukje wilt er niet helemaal in

hoe krijg ik m er wel in? ik heb een lubricant trouwens

Hey enkel het dikste stuk moet in je vagina en het dunne stuk ligt gewoon op je vagina en op je clitoris dus begrijp niet goed wat je bedoeld met het eindstukje er niet helemaal in krijgen ? Oh ja en mag zeker geen pijn doen.


Hey enkel het dikste stuk moet in je vagina en het dunne stuk ligt gewoon op je vagina en op je clitoris dus begrijp niet goed wat je bedoeld met het eindstukje er niet helemaal in krijgen ? Oh ja en mag zeker geen pijn doen.

heyy, ja sorry had het beter moeten verwoorden.  het dikste stuk moet erin idd en dan heb je een heel lang dun stukje over inderdaad, maar om het speeltje erin te laten zitten zonder dat het eruit valt of ik het vast moet blijven houden moet het iets dieper naar binnen (dus een klein stukje van het lange dunne stukje moet erin) maar dat lukt me dus niet. 


Je kan hem misschien eerst een paar keer in en en uit je vagina halen zoals je met een dildo zou doen zodat je ontspannen geraakt en ook dieper in je vagina nat genoeg wordt dan schuift hij misschien wel volledig naar binnen ? Ik gebruik zelf nooit glijmiddel omdat het achteraf altijd plakkerig en n vies aanvoelt ik plas altijd kleine beetjes en gebruik dat als glijmiddel werkt perfect voor mij en is ook veel geiler en je hebt het altijd bij je. Als dat niet werkt kan je misschien  gewoon je onderbroek aanhouden zodat je onderbroek alles op zijn plaats houd.


Reageer