Vraag

Speeltje

  • 17 August 2023
  • 16 reacties
  • 1021 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

Ik ben een meisje van 15 en wil graag een speeltje kopen, maar ik zit te twijfelen wat ik wil. Wat raden jullie aan?

En als ik er 1 haal, hoe kan ik dat dan het beste doen zonder dat mijn ouders het zien? En waar kan ik het speeltje het beste verstoppen?


16 reacties

Reputatie 1
Badge

Miss een dildo en als je het besteld zelf aannemen en miss onder je matras verstoppen

Reputatie 4
Badge +3

Je kan bij de appie een bol kaart kopen, 
Zo kan je het bestellen en bij een pakket punt in de buurt laten afleveren zodat je het kan ophalen wanneer je wilt, Ik zou persoonlijk voor een wat kleiner speeltje kiezen en het in iets van een sok of kussensloop bewaren.

Reputatie 3
Badge +1

Jaa dankjeee beide!!

 

Ik ga het denk ik doen zoals @anoniemqwerty zei.

 

Ik hou jullie op de hoogte :)

Badge

Hoi Lissaaa.x, je moet eerst weten wat je het lekkerst vind, iets om in je kutje te duwen of liever om op je kietelaar te zetten, dan pas kun je keuze maken...

Reputatie 3
Badge +1

Hey @sinaasappel 

 

Mij lijkt het zelf erg lekker om iets te hebben wat je er op kan zetten.

Heb jij of iemand anders tips over welk speeltje in die categorie het lekkerst is?

Badge

Hey Lissaaa.x, mijn vriendinnetje gebruikt altijd een zuigertje. Dat je kunt betsellen op internet. Dan is ze in 2 minuten klaar en soms spuit er zelfs sap uit haar dan...

Reputatie 5
Badge +3

Bij kruidvat kun je een vibrator kopen en cash betalen, je vindt ze bij de condooms ergens bij de kassa’s. 
je kunt ze zelf pakken. 

Reputatie 3
Badge +1

@sinaasappel 
Okee, ik ga hier naar kijken, thanks voor de tip!

 

Bij kruidvat kun je een vibrator kopen en cash betalen, je vindt ze bij de condooms ergens bij de kassa’s. 
je kunt ze zelf pakken. 

Jaa dankjee!

Badge

Lukt het je wel al om klaar te komen met je vingers?

Reputatie 3
Badge +1

Jaa dat wel, maar ben gewoon aan iets nieuws toe haha

Reputatie 1
Badge

Ik ben zelf een jongen dus geen idee wat het lekkerst is maar heb er laatst zelf ook een gehaald, wat ik deed was ik heb gekeken op easytoys iets gevonden wat me lekker leek en toen ik ging afrekenen heb ik gedrukt op postnl muur, daar staan geen mensen dus wist ik dat ik geen bekende tegen kwam. Het betalen was makkelijk op je rekening staat er niet naar wie je het hebt verstuurd namelijk, was belangrijk voor mij mijn ouders kijken daar nog mee. Maar toen ik het ging ophalen kreeg ik echt een doos van 80x80 cm dus dat was wel even schrikken, ik dacht wat voor mega kut heb ik nu gekregen. Uit eindelijk ermee naar huis gefietst en doos in schuur geopent was het een klein ding van zo 5x10cm die in me rugtas gedaan bij me school dingen en naar boven gegaan. Hopelijk heb je er wat aan en hopelijk vind je iets super geils ;)

Badge

Misschien iets in je kutje en een zuigertje op je clit…

Tekst aangepast door de Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

Ik ben net naar de kruidvat geweest en heb een satisfyer pro 2 gehaald

Thanks voor de tips allemaal :)

Reputatie 1
Badge

en hoe voelt hij?

Zorg gewoon dat je een vriendje krijgt.

Badge

Ohhhh spannend, en heeft ie al gedraaid…? En zo ja, was het wat je ervan verwacht had?

Reageer