Vraag

Speciale dildo nodig of niet?

  • 3 June 2021
  • 6 reacties
  • 940 Bekeken

Badge

Hallo, ik wil graag een dildo kopen voor anaal maar ik vroeg me iets af.

Moet ik een speciale ‘anal dildo’ kopen of kan een ‘normale’ dildo ook?

 

Alvast bedankt!


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Het kan ook normaal  maar let goet op de maaten.en vagina kan meer hebben dan je anus. Dus kijk goed naar de lengte en de diameter. 

Reputatie 7
Badge +19

Denk dat allebei wel kan. Idk geen verstand van. Je zou eens op google kunnen kijken.

Het verschil tussen een een vaginale toy en een anale toy zit vooral in de vorm. Een anale toy heeft vaak een oplopende punt om het inbrengen wat te vergemakkelijken, is wat smaller en, waarschijnlijk het belangrijkste, ze hebben een uitstulping/handvatje aan de  achterkant om te voorkomen dat ie naar binnen schiet. Bij een vaginale toy is dit er niet altijd, dit is ook niet nodig omdat de vagina een afgesloten ruimte is. Dat is de anus niet, daar kan hij volledig in verdwijnen en daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Lijkt me een ongemakkelijk gesprek bij de huisarts of in het ziekenhuis…

Nu zijn de meeste vaginale dildo's ook wel voorzien van zo'n handvatje of zuignap zeg maar, dus dat zou ook prima voldoen. Je kunt dus een ‘normale’ dildo gewoon anaal gebruiken maar het enige waar je dan op moet letten is dat hij niet helemaal naar binnen kan schieten.

Reputatie 1
Badge

Ik denk trouwens wel dat als je het voor een eerste keer anaal wel handig is om een kleinere maat te nemen en zorgen dat het nat is. Verder zou ik niet proberen om een normale van achteren te doen omdat die vaak te klein/groot zijn.

Badge

Als je hem in de honing stopt proef je de smaak.

Je kan het  gewoon met een normalen dildo doen

maar er zijn butplugs die zijn daar speciaal voor gemaakt die zij  boven duner en onder dikker zodat ze makelijk maar binnen gaan

 

Hoop dat je er wat aan hebt 

Gr bren:)

 

Reageer